SondreSG Skrevet 5. november 2010 Skrevet 5. november 2010 I det siste har Vivaz'n skrudd seg av automatisk nokså ofte (Idag tok det heilt av). Dvs etter fem minutt etter den har slått seg av automatisk og eg har slått inn PIN koden, slår den seg av igjen. Eit meget frustrerande problem. Den på ein måte "resetter seg" ved at det blinker på skjermen og med eit blått lys på sia. Som sagt så sender den da meg til skjermen der man slår inn PIN koden og så slår seg av atter ein gang, etter ca 5 min når eg har tasta inn PIN... Blir veeeeldig taknemmlig for hjelp!
Tok3n Skrevet 5. november 2010 Skrevet 5. november 2010 (endret) Sitter batteriet løst? Er batteriet ødelagt (ta ut batteriet og skru på mens du har i laderen) ? Evt prøv med et annet batteri. Hvis det ikke er batteriet så er det fult mulig det er en software feil, prøv og tilbakestill mobilen med Sony Ericssons Update Service Update Service : http://www.sonyericsson.com/cws/support/phones/topic/updateserviceapplication/vivaz?cc=gb&lc=en Endret 5. november 2010 av clickz101
SondreSG Skrevet 5. november 2010 Forfatter Skrevet 5. november 2010 Gjekk ikkje an å slå den på med lader i uten batteri. Tilbakestille med Update service, går de an da, er vel berre oppdatering av software der(rett meg viss eg tek feil)? Er det instillingen på mobilen "gjenoppdrett fabrikkinstillinger" du meina?
Tok3n Skrevet 6. november 2010 Skrevet 6. november 2010 Går an og tilbakestille med Update service, Update Service -> Start -> Velg Vivaz, -> koble til mobilen -> Velg tilbakestill
SondreSG Skrevet 7. november 2010 Forfatter Skrevet 7. november 2010 Gjorde som du sa, mobilen funka bra no
SondreSG Skrevet 8. november 2010 Forfatter Skrevet 8. november 2010 (endret) Den virka visst berre normalt 1 dag, så klikka den igjen Prøvde å nullstille den på nytt, på samme måte som eg fekk den til å fungere normalt 1 dag, til ingen nytte Endret 8. november 2010 av SondreSG
BUGS_Y Skrevet 8. november 2010 Skrevet 8. november 2010 ER den oppdatert til siste software versjon da? Hadde lignende plager med en samme type og det forsvant ved siste update, hjelper lite å gjenopprette fabrikkinnstilllinger når det er en software feil....
SondreSG Skrevet 8. november 2010 Forfatter Skrevet 8. november 2010 ER den oppdatert til siste software versjon da? Hadde lignende plager med en samme type og det forsvant ved siste update, hjelper lite å gjenopprette fabrikkinnstilllinger når det er en software feil.... Har oppdatert til siste software ja. Viss man allerede har den siste softwaren får man beskjed om man vil insallere den på nytt og nullstille
SondreSG Skrevet 9. november 2010 Forfatter Skrevet 9. november 2010 Bare og gå ned til butikken da. Yepp
Gjest Slettet+712324 Skrevet 11. november 2010 Skrevet 11. november 2010 Bare og gå ned til butikken da. Yepp samme har skjedd meg 2 ganger, sendte den inn til rep. i går. Kan sende inn reklamasjon til SE etter 2.gangs service. Håper å få en annen modell, ikke vissvass.
Tok3n Skrevet 11. november 2010 Skrevet 11. november 2010 Bare og gå ned til butikken da. Yepp samme har skjedd meg 2 ganger, sendte den inn til rep. i går. Kan sende inn reklamasjon til SE etter 2.gangs service. Håper å få en annen modell, ikke vissvass. Via butikken du kjøpte den i eller på nettet ?
Gjest Slettet+712324 Skrevet 11. november 2010 Skrevet 11. november 2010 Bare og gå ned til butikken da. Yepp samme har skjedd meg 2 ganger, sendte den inn til rep. i går. Kan sende inn reklamasjon til SE etter 2.gangs service. Håper å få en annen modell, ikke vissvass. Via butikken du kjøpte den i eller på nettet ? nettbutikk
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå