Spill&Dill Skrevet 5. november 2010 Skrevet 5. november 2010 (endret) Likte faktisk MOH bedre enn nye COD :/ Ble ferdig med SP nå i dag (+ at jeg har spilt online i 2 timer nå) så blir å selge/bytte inn spillet på ei spillsjappe......må vel vente til tirsdag. MOH beholder jeg litt til. Noen som er desperat på nye COD så kan jeg selge den allerede i kveld.....kan hentes 1 mil fra asker (360 versj) Endret 5. november 2010 av Spill&Dill
Verbal Hologram Skrevet 6. november 2010 Skrevet 6. november 2010 Hvor kjøpte du den så tidlig? Jeg antar det ikke er nedlastet ettersom at du prøver på å selge den til butikk.
Spill&Dill Skrevet 6. november 2010 Forfatter Skrevet 6. november 2010 Hvor kjøpte du den så tidlig? Jeg antar det ikke er nedlastet ettersom at du prøver på å selge den til butikk. Selvfølgelig er den ikke nedlastet....sier seg vel selv i dette tilfellet.
bas Skrevet 6. november 2010 Skrevet 6. november 2010 Bor ikke lengre unna enn at dette kan være interessant hvis det fortsatt er til salgs? 1 mil hvilken retning? Pris?
Spill&Dill Skrevet 6. november 2010 Forfatter Skrevet 6. november 2010 Bor ikke lengre unna enn at dette kan være interessant hvis det fortsatt er til salgs? 1 mil hvilken retning? Pris? Min bror ville teste spillet før jeg kvitter meg med det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå