Gå til innhold

Battlefield: Play4free avduket (PC)

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dette vil ikke bli like gøy som Battlefield 2 med kun 32 spillere.

Men kan dette være et hint om at Battlefield 3 også får kun 32 spillere? Jeg ser ikke helt grunnen til at det kun kan være 32 spillere i Play4free. Det må i såfall være årets største spillskuffelse dersom dette blir det samme for Battlefield 3.

Gjest Slettet-oVjeg2q2Tk
Skrevet

De har altså gjort Battlefield 2 gratis ...

Skrevet

Savner 64 spillere. Alltid gøy med komplett kaos. :p

Oh, yeah!!!!! -da måtte man ha commander, og skulle det greit, folket inn i squad. skikkelige slag!!!!

Dette vil ikke bli like gøy som Battlefield 2 med kun 32 spillere.

Men kan dette være et hint om at Battlefield 3 også får kun 32 spillere? Jeg ser ikke helt grunnen til at det kun kan være 32 spillere i Play4free. Det må i såfall være årets største spillskuffelse dersom dette blir det samme for Battlefield 3.

32 spillere? -en reduksjon på 32 spillere? :thumbdown:

Skrevet

Men i BF2 kan du jo "modde" Til 128 spillere, det står sånn: "Warning, this is totally unsupported by any means, but porbabilities say your machine will probably be able to run alot more than 15 bots"

Inne i AIdefault filen som er en AI fil, kan åpnes i notepad(++ også) for så å bare følge instruksene.

Skrevet

Synes dette er et godt tiltak! Jeg likte heroes veldig godt (selv om det hadde sine feil og ble glemt når MW2 og BC2 kom) Jeg er spent på hva de klarer å by på, hva haken ved at det er gratis er..

Skrevet

Dette ender antagelig opp som alle andre såkalte "FREE2PLAY"-spill, håpløst amputert i forhold til et fullpris-spill, og totalt ubalansert som konsekvens av "buy only"-våpen. Jeg må si meg enig i en del andre folk her. Spillet ser ut som Battlefield 2 med nye teksturer, redusert spillergrense for serverne, og ødelagt balanse som følge av "betal for fordeler"-modellen. Med andre ord et skritt tilbake i forhold til Battlefield 2. Man kan sikkert ha det ganske artig med Battlefield Free2Play, uten å betale for bedre våpen ol. Men man kan nok ha det enda mer artig med det originale Battlefield 2 med ekspansjoner. Ikke koster det mye heller. Battlefield Complete-pakken ligger vel på litt over en hundrelapp hos de fleste butikker. Det er vel også en hel del aktive servere for spillet, så det skal ikke være noe problem å finne noen å spille med i multiplayer.

• Liker 1
  • 2 måneder senere...
  • 1 måned senere...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...