GĂ„ til innhold

Utesteder i Kristiansand?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei, jeg er en gutt pÄ 19 Är som ser etter en jobb i kristiansand

pga leilighet der.

Er i forsvaret under fÞrsteganstjenesten og ser etter en jobb pÄ et utested i kristiansand.

Jobber i vakt og sikring nÄ, og er under utdanning. FÄr da masse kurs osv som er veldig relatert til vakt. Trener ogsÄ regelmessig, og tar selvforsvarskurs.

Har ogsÄ stÄtt vakt og bartender pÄ et utested fÞr.

Er det noen her som er kjent til hvor jeg kan sĂžke, og om noen vet om noen som har ledig?

Jobber en uke pÄ og en uke av i forsvaret. SÄ kan da ogsÄ jobbe i ukedagene, og helgene nÄr jeg har fri.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg trodde at utestedene mÄtte ha vakter fra PSS eller andre vekterfirma? Jeg tror det er slutt pÄ at de bare kan hyre egne vakter. Det er i hvert fall slik her i Stavanger.

Ellers gÄr jeg sjelden ut i Kristiansand. Har kun vÊrt pÄ Leopold. :p

Skrevet (endret)

Jeg trodde at utestedene mÄtte ha vakter fra PSS eller andre vekterfirma? Jeg tror det er slutt pÄ at de bare kan hyre egne vakter. Det er i hvert fall slik her i Stavanger.

Hmm her jeg bor hyrer de egene :hmm: er mellom Kristiandsand og Stavanger :p

Jeg har aldri vÊrt pÄ fylla i noen av byene :)

Endret av Mr.Duklain
Skrevet

Den utdanningen jeg fÄr nÄ, blir jo godkjent ordensvakt og er vakt ved en millitÊr leir.

FÄr da sertifisert, alt fra hÄndjern, til pepperspray osv osv.

Alt de lÊrer pÄ politiskolen. SÄ jeg ville tro det var bra nok til Ä stÄ vakt hvor som helst.

Men er alderen min, siden jeg ikke er 20.

Og erfaringen da.

Skrevet

Den utdanningen jeg fÄr nÄ, blir jo godkjent ordensvakt og er vakt ved en millitÊr leir.

FÄr da sertifisert, alt fra hÄndjern, til pepperspray osv osv.

Alt de lÊrer pÄ politiskolen. SÄ jeg ville tro det var bra nok til Ä stÄ vakt hvor som helst.

Men er alderen min, siden jeg ikke er 20.

Og erfaringen da.

Kjenner ei som er 17Är og jobber som vakt pÄ et utested, mener det er lov Ä jobbe som vakt et sted de selger 20 alchol selv om man bare er 17-19 sÄ lenge man ikke er bratender :)

• 2 uker senere...
Skrevet

pir 6

leopÄl

midnight

spot

rederiet

harvys

er dem jeg kommer pÄ

Kick

Havanna

Patricks

BakgÄrden

Frk.Larsen (usikker pÄ om det har vakter)

Skrevet

Takk for all hjelp, men er ikke vits Ă„ fortsette denne posten.

Snakket med LĂžtnanten min, og han sa at jeg under ingen omstenidgheter fikk jobbe som vakt, pga metoder jeg lĂŠrer i forsvaret som jeg kunne komme til Ă„ skade Ă„ bruke i det sivile.

Og da ville det bli mye styr rundt det med tanke pÄ at jeg er soldat.

Skrevet

Takk for all hjelp, men er ikke vits Ă„ fortsette denne posten.

Snakket med LĂžtnanten min, og han sa at jeg under ingen omstenidgheter fikk jobbe som vakt, pga metoder jeg lĂŠrer i forsvaret som jeg kunne komme til Ă„ skade Ă„ bruke i det sivile.

Og da ville det bli mye styr rundt det med tanke pÄ at jeg er soldat.

Jobbet selv pÄ utestedet under fÞrstegangstjenesten, og var da kollega med en som tjenstegjord i Vakt og Sikring. (Dette var i nord-Norge.)

Og har lÞytnanten din tenkt pÄ at det du lÊrer i lÞpet av Äret i fÞrstegangstjensten vil du fortsatte kunne nÄr du er ferdig? Og at han pÄ ingen mÄte kan bestemme hva du skal drive med etter fÞrstegangstjenesten?

Skrevet

pÄ et utested der jeg bodde fÞr, ansatte de en fyr jeg kjenner litt som vakt. han har utdanning som rÞrlegger eller snekker eller hva det var... ikke noe sÊrlig ut over det.. sÄ det er vel forskjellig fra sted til sted hva de krever...

det beste er vel bare Ă„ ringe og hĂžre hva slags krav de har..

Opprett en konto eller logg inn for Ă„ kommentere

Du mÄ vÊre et medlem for Ä kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt Ă„ melde seg inn for Ă„ starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nÄ
  • Opprett ny...