Gå til innhold

Utesteder i Kristiansand?


Anbefalte innlegg

Hei, jeg er en gutt på 19 år som ser etter en jobb i kristiansand

pga leilighet der.

 

Er i forsvaret under førsteganstjenesten og ser etter en jobb på et utested i kristiansand.

Jobber i vakt og sikring nå, og er under utdanning. Får da masse kurs osv som er veldig relatert til vakt. Trener også regelmessig, og tar selvforsvarskurs.

Har også stått vakt og bartender på et utested før.

 

Er det noen her som er kjent til hvor jeg kan søke, og om noen vet om noen som har ledig?

Jobber en uke på og en uke av i forsvaret. Så kan da også jobbe i ukedagene, og helgene når jeg har fri.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg trodde at utestedene måtte ha vakter fra PSS eller andre vekterfirma? Jeg tror det er slutt på at de bare kan hyre egne vakter. Det er i hvert fall slik her i Stavanger.

 

Hmm her jeg bor hyrer de egene :hmm: er mellom Kristiandsand og Stavanger :p

Jeg har aldri vært på fylla i noen av byene :)

Endret av Mr.Duklain
Lenke til kommentar

Den utdanningen jeg får nå, blir jo godkjent ordensvakt og er vakt ved en millitær leir.

Får da sertifisert, alt fra håndjern, til pepperspray osv osv.

Alt de lærer på politiskolen. Så jeg ville tro det var bra nok til å stå vakt hvor som helst.

 

Men er alderen min, siden jeg ikke er 20.

Og erfaringen da.

Kjenner ei som er 17år og jobber som vakt på et utested, mener det er lov å jobbe som vakt et sted de selger 20 alchol selv om man bare er 17-19 så lenge man ikke er bratender :)

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Takk for all hjelp, men er ikke vits å fortsette denne posten.

Snakket med Løtnanten min, og han sa at jeg under ingen omstenidgheter fikk jobbe som vakt, pga metoder jeg lærer i forsvaret som jeg kunne komme til å skade å bruke i det sivile.

Og da ville det bli mye styr rundt det med tanke på at jeg er soldat.

 

Jobbet selv på utestedet under førstegangstjenesten, og var da kollega med en som tjenstegjord i Vakt og Sikring. (Dette var i nord-Norge.)

 

Og har løytnanten din tenkt på at det du lærer i løpet av året i førstegangstjensten vil du fortsatte kunne når du er ferdig? Og at han på ingen måte kan bestemme hva du skal drive med etter førstegangstjenesten?

Lenke til kommentar

på et utested der jeg bodde før, ansatte de en fyr jeg kjenner litt som vakt. han har utdanning som rørlegger eller snekker eller hva det var... ikke noe særlig ut over det.. så det er vel forskjellig fra sted til sted hva de krever...

det beste er vel bare å ringe og høre hva slags krav de har..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...