Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

hvordan vet man at man har fått orgasme?


kineking

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hvorfor er det viktig å vite, da? Når hvit gugge kommer ut av mannens penis er det over uansett :p

 

haha må le litt, men er ikke helt sant. Det er flere som har en såkalt genetisk endring om jeg kan kalle det det som gjør at det avslappende middelet som kommer under mannlig orgasme og som skal gjøre penis sløv mangler hos enkelte som da klarer å holde den stiv.

Lenke til kommentar

er en jente på 24, jeg trodde tidligere at jeg fikk orgasme under samleie, men fant ut senere at det å bli øm og sliten ikke betegnes som en orgasme likevel..?

så hvordan vet man for sikkert når man får orgasme?

 

(kun seriøse svar)

 

Det varierer selvfølgelig fra kvinne til kvinne, men jeg personlig opplever det som et type "magesug" i mangel på bedre ord. Tenk deg at du er på en peak i en berg-og-dal-bane og står rett ovenfor et stup. Den følelsen man får med en gang man tipper over stupet, bare lokalisert i nedre mageregionen/underlivet. Kombinert med ilninger i hele kroppen, følelsen av å måtte strekke alle muskler og et generelt velbehag. Musklene i underlivet ditt vil i tillegg trekke seg rytmisk sammen.

Lenke til kommentar

Som oftest vet du det ganske sikkert selv når du får orgasme. Gikk selv rundt lenge og ikke helt visste om jeg noen gang hadde fått orgasme eller ikke, men når det først kom, så kom det for å si sånn;)

 

Mvh T

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...