Gå til innhold

Treningsopplegg?


Anbefalte innlegg

God morgen :)

Har i det siste tenkt til å ta opp treninga igjen, men kunne trengt noe hjelp.

Er ikke så erfaren på forskjellige trenings metoder/økter, hvordan man trener hva.. hadde det vært opp til meg hadde det blitt noe så kreativt som en løpetur på tredemølla!

Skulle hjerne ha trent lårene, bicepsene (få litt større armer, har i grunn veldig tynne armer i forhold til resten av kroppen.. ser ikke særlig macho ut for å si det sånn :tease: ) og for all del hadde det vært deilig å få trent brystet.. begynner å få, unnskyld uttrykket, manboobs. En av hovedgrunnene til at jeg veldig gjerne skulle ha begynt å trene igjen! Det å ha fått trent magen/magemusklene litt hadde i grunn ikke vært så dumt det heller :)

Setter stor pris på alt som kan hjelpe!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Kostholdet gjør større endringer med kroppen din i begynnelsen.

 

Ta tak i maten du spiser, begynn med lett kardio (gå en tur hver dag, sykle litt eller lignende), sov godt. Når dette er på plass anbefaler jeg å utvide treningen med f.eks. styrketrening eller kampsport eller lignende.

 

Et godt kosthold er alfa og omega.

Lenke til kommentar

start på RYP eller et 5x5 program du med en gang, siden du er nybegynner så er det fine program og starte med. Og få et bra kosthold, og kutt ut alt som heter øl. har set mange som fikser på kroppen sin bare ved og trene styrke og ikke noe kardio eller noe. det skader jo så klart ikke, men du kommer langt med et bra program og bra kosthold.

Endret av joakimz
Lenke til kommentar

Takk skal dere ha for svar! Skal prøve kardio på starten etterfulgt av RYP og styrke, går ganske hardt inn for å fjerne pondusen :whistle:

- Kutt i kaloriinntak

- RYP + Cardio (ryp 3 dager i uken, cardio de andre dagene)

- Profit

 

Som noen sier, start emd styrke med en gang. Styketrening er like "slankende" som cardio.

Å gå ned i vekt handler om (kal.ut - kal.inn = vektnedgang) regnskapet, og så lenge du gjør noe som krever energi, så er det det samme om det er ved hjelp av styrke eller jogging.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...