Gå til innhold

ASUS G73JH på tilbud idag for 5.990 hos mpx!


ManheiM

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Sinnsvakt tilbud. Vurderer å kjøpe meg enda en laptop nå.

 

Tror du det kan være en feil? Virker for godt til å være sant. Den maskina skulle kosta minst 4000 mer. Edit: sendte en mail og spurte om det faktisk stemte. Uansett kommer de til å få inn et enormt antall bestillinger før noen på mandag sier at det var en "glipp".

Endret av Bl4cKnD
Lenke til kommentar

Hva er egentlig reglene på det der? Kan de bare si at jeg ikke får den til den prisen?

 

Fikk bestilt en selv til 6000 :)

 

De har vel ett eller annet på hjemmesida si om at de kan avvise kjøp ved trykkfeil ol ved mer enn 15% avvik fra utsalgspris, så sånn sett har de nok sitt på det tørre hvis de bare avviser bestillingen.

Samtidig hadde det vært en gyllen mulighet for mpx til å kjøpe seg goodwill hvis de hadde latt dere som bestilte den få den til prisen da, he he. Hadde egentlig vært på sin plass også sånn som de misbruker det der "supersøndag" konseptet sitt med -7% ol. Ikke akkurat supert får en si, men nedsatt fra 14600 til 6000, jeg mener, DA er det supersøndag da!

Lenke til kommentar

Hvis de ikke forklarer situasjonene ovenfor kunden FØR de avviser bestillingen blir jeg mektig skuffet, dessverre nok ikke overasket, men SKUFFET!!

 

Jeg forstår at MPX ikke kan selge maskinen til denne prisen (spesielt med tanke på at 70+(?) har bestilt, men de burde absolutt gitt alle et godt tilbud på maskinen. Dessverre nok er ikke MPX så veldig interessert i å beholde kundene sine..

Lenke til kommentar

Samme her, min bestilling ble også kansellert. Har ikke mottat e-post eller noe slik heller, noe jeg synes de burde ha sendt ut.

 

Tenkte det var for godt til å være sant, og det var det.

Jeg ville ha G73JH, desverre er nok prisen litt for stiv nå :( !!

 

T-T-Tripple post! Anyways, ja .. Litt dårlig gjort av MPX synes nå jeg selv om det var den skrivefeil kunne de i det minste levere til de få som var heldige nok til å bestille da de var på lager.

Lenke til kommentar

Samme her, min bestilling ble også kansellert. Har ikke mottat e-post eller noe slik heller, noe jeg synes de burde ha sendt ut.

 

Tenkte det var for godt til å være sant, og det var det.

Jeg ville ha G73JH, desverre er nok prisen litt for stiv nå :( !!

 

T-T-Tripple post! Anyways, ja .. Litt dårlig gjort av MPX synes nå jeg selv om det var den skrivefeil kunne de i det minste levere til de få som var heldige nok til å bestille da de var på lager.

 

Mener jeg leste at det var 70 på lager når tilbudet startet.. Uansett, over 10 stk vil bli et stort tap på MPX (lite i den store sammenhengen, men på dette produktet blir det vel som å gi bort 4-6 maskiner) Så at folk ikke får tilbudet er greit, men de burde i det minste sende mail og beklage, aller helst sende et alternativ/GODT tilbud..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...