Gå til innhold

ASUS G73JH på tilbud idag for 5.990 hos mpx!


ManheiM

Anbefalte innlegg

Samme her, min bestilling ble også kansellert. Har ikke mottat e-post eller noe slik heller, noe jeg synes de burde ha sendt ut.

 

Tenkte det var for godt til å være sant, og det var det.

Jeg ville ha G73JH, desverre er nok prisen litt for stiv nå :( !!

 

T-T-Tripple post! Anyways, ja .. Litt dårlig gjort av MPX synes nå jeg selv om det var den skrivefeil kunne de i det minste levere til de få som var heldige nok til å bestille da de var på lager.

 

Mener jeg leste at det var 70 på lager når tilbudet startet.. Uansett, over 10 stk vil bli et stort tap på MPX (lite i den store sammenhengen, men på dette produktet blir det vel som å gi bort 4-6 maskiner) Så at folk ikke får tilbudet er greit, men de burde i det minste sende mail og beklage, aller helst sende et alternativ/GODT tilbud..

 

Jepp, helt enig! Godt poeng. :thumbup:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Begge maskinene hos DustinHome har vanlige 7200 RPM-disker, mens den hos MPX hadde en Seagate Momentus XT.

 

Jeg bestilte ikke PC, men spurte om tilbudet og fikk følgende svar mandag morgen:

Hei

Grunnen til at dette tilbudet er trukket tilbake var at dette var en feil i datasystemet. Prisen på den er egentlig 12990.- Beklager dette. Disse har blitt sletter jmf kjøpsbetingelsene

o Dersom det har forekommet skrive- eller trykkfeil av vesentlig størrelse fra MPXs side, i annonser o.l. og/eller i nettbutikken som er større enn 15% av normal utsalgspris, kan MPX.no ensidig endre, slette eller avvise ordre. Dette gjelder selv om kunde har mottatt ordrebekreftelse eller lignende. Slike feil må imidlertid korrigeres i løpet av rimelig tid etter at feilen er oppdaget.

 

Om de faktiske kjøperne ikke får noe liknende er det noe som ikke stemmer.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...