Gå til innhold

Klagemuren - ergrelse over grammatiske skrivefeil

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)
"- Det er skremmende hvordan bruk og kast kulturen har spredt seg til dyr, legger hun til."

At hun ikke kan kunsten å bruke bindestrek er nå en ting, men hva mener hun? Har dyr også tilegnet seg denne mentaliteten? Jeg har merket at Fido blir litt fort lei av pinnene sine i det siste ...

Endret av Isbilen
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, så bøttefjern at du sexdreper noen med lyddemper slik at politiet kommer og du blir lyddemperdrap-siktet. Riktignok så er politiet snille og holder det unna allmenheten siden de vil ha tid til å sexetterforske deg, men det er inntil du blir VG-mordavslørt.

Skrevet

Emnetittel:

har miste wow sd'ene.

Hvordan vedkommende har prestert å putte så mange feil inn i de få ordene, skjønner jeg egentlig ikke. Greit nok at noen har litt vanskelig for å skrive rett, men dette må han jo nesten ha gjort med overlegg.

Skrevet
Fra en elkjøpavis: "DVD Brenner".

7026505[/snapback]

Elkjøp er eksperter på orddelingsfeil. Tror jeg telte 7-8 skrivefeil i en annonse, hvor de fleste feilene var orddelingsfeil.

Skrevet

Ikke en skrivefei, men.

Han sa at hvis Kriss og kameraten hadde vært kinesiske, afroamerikanere eller asiatere, ville ingenting ha skjedd

Det blir jo det samme som «bla, bla, bla, hvis Ola hadde vært europeer, afrikaner eller norsk». :dontgetit:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...