Rikky Skrevet 3. desember 2004 Rapporter Del Skrevet 3. desember 2004 Vakkert. Jeg må innrømme at det jeg måtte lese "deife" noen ganger før jeg fikk oversatt det til norsk. Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 3. desember 2004 Rapporter Del Skrevet 3. desember 2004 Vakkert. Jeg må innrømme at det jeg måtte lese "deife" noen ganger før jeg fikk oversatt det til norsk. Kanskje en ny idé for oversettingsprogram? "oversett fra uforståelig fjortissdialekt til norsk" AtW Lenke til kommentar
Rikky Skrevet 3. desember 2004 Rapporter Del Skrevet 3. desember 2004 (endret) Ja, det hadde vært noe.. "Koz & Klemz 2005" - d nye ovrzttingzprogramett for eldre Endret 3. desember 2004 av Rikky Lenke til kommentar
Rubber Skrevet 3. desember 2004 Rapporter Del Skrevet 3. desember 2004 Litt snadder fra blink: bimboar e me på øydelege livet ditt, kanskje deife alle dei søte gutane,men du måkje prøve å vere nåke du ikkje e du må vere dej sjøl å ikkje prøve å vere som den jenta fordi ho fe alle gutane..VER DEJ SJØL Å INGEN ANDRE!!! Skjønner ikke hva som er så galt her. Det er tydelig at noen skriver sunnmørsdialekt med vilje. Jeg forstod forresten "deife" med en gang. Det er jo bare å koble inn rett språkfilter i hjernen. Tenk på dama i Schrödingers katt og les teksten en gang til. Trodde dette var en tråd for grammatiske skrivefeil, og ikke en hetsetråd for dialekter. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 3. desember 2004 Rapporter Del Skrevet 3. desember 2004 Hva betyr "deife"? Lenke til kommentar
bfisk Skrevet 3. desember 2004 Rapporter Del Skrevet 3. desember 2004 Jeg hadde store problemer med å tråkle meg gjennom den setninga. Betyr "deife" å ha samleie? Lenke til kommentar
gspr Skrevet 3. desember 2004 Rapporter Del Skrevet 3. desember 2004 Deife -> dei fe -> de får? Ikke vet jeg. Hvis det stemmer, bør jeg vel prøve meg på å forstå Linear A? Lenke til kommentar
Rubber Skrevet 3. desember 2004 Rapporter Del Skrevet 3. desember 2004 Dei fe = de får Min etniske opprinnelse er fra Midt-Norge, så jeg har kanskje en fordel når det gjelder å tyde sunnmøringer. Selv om jeg ikke er en selv. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 3. desember 2004 Rapporter Del Skrevet 3. desember 2004 Holy crap.. For et språk. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+891234 Skrevet 3. desember 2004 Rapporter Del Skrevet 3. desember 2004 og du gjidde dem ikke til meg? Dette var etter en edit... Lenke til kommentar
HolgerL Skrevet 3. desember 2004 Rapporter Del Skrevet 3. desember 2004 Jeg hadde store problemer med å tråkle meg gjennom den setninga. Betyr "deife" å ha samleie? Gullkorn! Lenke til kommentar
guezz Skrevet 4. desember 2004 Rapporter Del Skrevet 4. desember 2004 liker ikkje store lan, men små kose lan med kompiser er drit sosialt å koslig er absolut ingen gamer... "Dette er siste gang vi har LAN her, hører dere!" *Rygger for så å springe raskt mot nærmeste utgang i panikk* Lenke til kommentar
Mushaboom Skrevet 4. desember 2004 Rapporter Del Skrevet 4. desember 2004 pointe i å overklokke x800 kortet da ? er da mere enn bra nåkk.. .luksus problem.. nei, jg disser ikke kortet for d er j!"#velig bra... skal ha d selv... men sjønner ik poenget å klokke d opp Lenke til kommentar
T.L Skrevet 4. desember 2004 Rapporter Del Skrevet 4. desember 2004 (endret) Min kjemilærers kommentar på min siste kjemirapport: "Hvem er sterkest bundet?" Det er her ikke snakk om mennesker, men ioner. Endret 4. desember 2004 av T.L Lenke til kommentar
Rikky Skrevet 4. desember 2004 Rapporter Del Skrevet 4. desember 2004 En kvinnelig snowboardkjører som skulle more seerne på David Lettermans Late Night-show med stunt skadet seg da han falt åtte meter fra rampen og rett i bakken. Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 4. desember 2004 Rapporter Del Skrevet 4. desember 2004 En kvinnelig snowboardkjører som skulle more seerne på David Lettermans Late Night-show med stunt skadet seg da han falt åtte meter fra rampen og rett i bakken. Lenke til kommentar
SupremeX Skrevet 4. desember 2004 Rapporter Del Skrevet 4. desember 2004 En kvinnelig snowboardkjører som skulle more seerne på David Lettermans Late Night-show med stunt skadet seg da han falt åtte meter fra rampen og rett i bakken. Usikker? :!: Lenke til kommentar
Daniel Skrevet 4. desember 2004 Rapporter Del Skrevet 4. desember 2004 En kvinnelig snowboardkjører som skulle more seerne på David Lettermans Late Night-show med stunt skadet seg da han falt åtte meter fra rampen og rett i bakken. Haha! Lenke til kommentar
Daniel Skrevet 4. desember 2004 Rapporter Del Skrevet 4. desember 2004 (endret) "Jeg er ikke sikker, men jeg vil tro at vsync ikke har noe for seg på en LSD, jeg har ikke LSD selv så jeg har ikke fått testa, correct me if im wrong." Endret 5. desember 2004 av nerdVANNA Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå