Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst v2.0!

Runar

Anbefalte innlegg

Skrevet

Dette er ikke riktig tråd (eller sted) for en Apple vs. Microsoft-krangel. Som et resultat av dette har ni innlegg blitt slettet. Ønsker dere å kaste bort tiden deres på å krangle om hva som er best, kan dere gjøre dette i en annen del av forumet.

Dette innlegget skal ikke kommenteres. Har du reaksjoner på moderering tar du kontakt med meg via en privat melding.

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

At eksamen jeg hadde store forhåpninger for gikk i dass.

Fikk B/A på innlevering, besvarte alle sider av casene på prøven og det føltes meget bra.

Så får jeg en D.

SATAN

Skrevet (endret)

...

post-196392-0-59725600-1292256993_thumb.png

Man fortjener ikke mer enn en liten walkman telefon når man kommer med et slikt utsagn

Endret av Zoro Sama
  • Liker 1
Skrevet

"Send meg en melding! Ett tall mellom 1 og 500, så skal jeg skrive noe om deg på facebook uten at noen andre enn deg selv vet hvem du er :)

A few seconds ago · Like · Comment"

BREEEEEEEEEEEEEEEEEEEENN!!

• Liker 1
Skrevet

Kjedebrev irriterer grenseløst. Spesielt de på SMS.

"Åh! Du er min beste veninne ever lixm! Send denne til alle du er glad i for å vise at du bryr deg om de!"

BRENN MER!

Skrevet

Penger. Hvorfor er det så mye å bruke penger på, når man har så lite? Jeg blir helt deprimert når jeg tenker på alt jeg har lyst på, men ikke kan ta meg råd til. Forholdet til penger er et elsk / hat forhold.

Skrevet

Voksne mennesker som ikke kan skrive skikkelig! Greit nok om de har dysleksi eller glemte et komma, men når du skriver som et barn så ser jeg på dem som et barn.

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...