chriztr Skrevet 3. januar 2013 Skrevet 3. januar 2013 (endret) En annen ting som terger meg er yolo's på nettet. (for de som ikke er så kjent med forkortelser på nettet: yolo = You Only Live Online) Endret 3. januar 2013 av chriztr
Occi Skrevet 3. januar 2013 Skrevet 3. januar 2013 En annen ting som terger meg er yolo's på nettet. #yoloswag
FrankBjarne Skrevet 3. januar 2013 Skrevet 3. januar 2013 Husker ikke sist gang jeg var i dårlig humør.
Laffe Skrevet 3. januar 2013 Skrevet 3. januar 2013 Leger sm kommer med moralpreiken om å slutte å røyke tio oldefaren min som fyller 104år nå. litt artig å se at noen av de som har behandlet oldefaren min har dødd før ham hvor enkelte av dem ikke røyket.
Lami Skrevet 3. januar 2013 Skrevet 3. januar 2013 (endret) Husker ikke sist gang jeg i godt eller dårlig humør. Fuck deg Laffe. Du ødela. Endret 3. januar 2013 av Lami
Chocolate-Monster Skrevet 3. januar 2013 Skrevet 3. januar 2013 Busstidene er noe å irritere seg over.... 1
Slimda Skrevet 3. januar 2013 Skrevet 3. januar 2013 En annen ting som terger meg er yolo's på nettet. (for de som ikke er så kjent med forkortelser på nettet: yolo = You Only Live Online) Uh, "YOLO" betyr jo egentlig "You Only Live Once"...
TMB Skrevet 3. januar 2013 Skrevet 3. januar 2013 (endret) Han tok en sjanse. #YOLO vet du Endret 3. januar 2013 av TMB
Slimda Skrevet 3. januar 2013 Skrevet 3. januar 2013 Det eneste svaret man bør bruke til "YOLO", er "No fucking shit?".
chriztr Skrevet 3. januar 2013 Skrevet 3. januar 2013 Kill it before it lays eggs! Du.. Denna legger ikke egg.. Det eneste svaret man bør bruke til "YOLO", er "No fucking shit?". No fucking shit?
Slimda Skrevet 3. januar 2013 Skrevet 3. januar 2013 Ja. Om du kommer og sier "YOU ONLY LIVE ONCE, DUDE!", så svarer man tilbake med "No fucking shit?" Eller for å ta det på norsk. "Du lever bare en gang." "Nei, du sier ikke det?"
chriztr Skrevet 3. januar 2013 Skrevet 3. januar 2013 Ja. Om du kommer og sier "YOU ONLY LIVE ONCE, DUDE!", så svarer man tilbake med "No fucking shit?" Eller for å ta det på norsk. "Du lever bare en gang." "Nei, du sier ikke det?"
Slimda Skrevet 3. januar 2013 Skrevet 3. januar 2013 Hvis du tar en nærmere titt på bildet, vil du se at han har en bart under hendene.
chriztr Skrevet 3. januar 2013 Skrevet 3. januar 2013 Hvis du tar en nærmere titt på bildet, vil du se at han har en bart under hendene. Hvorfor tror du jeg tok et stort bilde?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå