Fantomtegningen Skrevet 1. september Skrevet 1. september Byggvarekjeder som ikke har 2.7m eller 5.4m rektangulær kledningsbord inne, bare 4.8m eller 5.1m. Må skifte en god del stående kledningsbord og gidder ikke kjøpe bord der jeg må kaste nesten halvparten av bordet.
Dubious Skrevet 1. september Skrevet 1. september Dieselprisene. Kostet 18 kroner i morrest, nå er prisen opp mot 23 kroner. Fylte 60 liter til 18 kroner literen, så det er noen kroner å spare. Må vel kjøpe meg jerrykanner.
Dubious Skrevet 1. september Skrevet 1. september Omkjøring Fylkesvegene 6852, 6860, 6854 (ikke forbi Nesvatnet) og 6856 om Hoklingen. Står det i Adressa, men Google Maps bruker ikke de numrene og det de oppgir er feil. De kommer opp om du søker på de, men de vises ikke på kartet. 6852 = 108 6860 = 116 Disse 2 er om Hoklingen, og der jeg skal kjøre. 6854 = 111 6856 = 112 Disse 2 er Gamle Kongeveg Sør Jeg har sjekket Norgeskart og Google Maps så dette skal stemme.
Zork Skrevet torsdag kl 18:53 Skrevet torsdag kl 18:53 (endret) Altibox som har "forbedret" altibox tv. De har altså bytte om og fjernet en rekke funksjoner. Der en tidligere kunne trykke på 'ok'-knappen og få frem en meny hvor en kunne enkelt velge å se det en har tatt opp, så må en nå inn i en helt annen meny og bla rundt omkring i evigheter for å finne dette. Det har gjort at de har kunne gå fra 5 til 4 valg i menyen som tidligere dukket opp når man trykket 'ok' så det var utvilsomt en kjempegod forbedring til tross for at man nå må rote gjennom en uoversiktelig meny om man vil finne det tidligere 5. valget... Og de har helt fjernet funksjonen for å få en påminnelse når et program begynner - i en verden full av streaming så er vel live-eventer stort sett det eneste lineær tv har å kjempe med, men de fjerner altså den funksjonen som gjør at seere kan få en påminnelse om at nå begynner et live-program du ønsker å se. Vil du ha en påminnelse om når landskampen begynner? Ja, da får du vel sette en alarm på mobilen din istedenfor å bare trykke på knappen her da... Jeg kan skjønne at man ikke alltid ønsker å legge til funksjonalitet, men å aktivt gå inn for å fjerne nyttig eksisterende funksjonalitet "bare fordi" er et nivå av idioti som jeg hadde håpet vi var ferdig med. Dette er skole-eksempelet på endring kun for endringens skyld. Jeg blir så lei. Endret torsdag kl 18:58 av Zork 1
Zork Skrevet torsdag kl 19:21 Skrevet torsdag kl 19:21 Og de har pinadø tatt vekk muligheten til å velge hvilke episoder av et opptak en vil slette også - så har du flere episoder av en serie og vil fjerne de du har sett, så må du gå gjennom hver enkelt episode og slette en etter en istedenfor å bare markere de en vil og slette i en engang. Alternativet er å slette alt i serien/sesongen - da også det en ikke har sett enda. Fullstendig talentløst. 1
Dubious Skrevet søndag kl 02:17 Skrevet søndag kl 02:17 Fylte handlekurven til gratis frakt, la til kupong og prisen ble 3 Euro dyrere fordi jeg kom under gratis frakt. La til 1 produkt til så jeg fikk gratis frakt. Skal uansett ha flere senere, men trenger kun bestille nok til gratis frakt på hver sending. Nei det er ikke Temu.
Dubious Skrevet i går, 02:27 Skrevet i går, 02:27 Fint med en god natt søvn... 4:30 nå. Så sikert sovet omtrent 5 timer.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå