Gå til innhold

Såpeboksen - Når du har noe du vil si


Anbefalte innlegg

Gjest Slettet+45613274

 

 

Tja du kan jo ta både Inge Staldvik og Inge Staldvik, dvs dine eksempler, som såvidt man kan finne IKKE har blitt fengslet på tross av fengselsdom.

Hva er dine bevis på at han ikke har vært i fengsel?

 

Edit: det ser tydelig ut som han måtte sone: https://www.adressa.no/nyheter/nordtrondelag/article10075167.ece

Endret av Slettet+45613274
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

 

Som ikke er en eksklusiv ordning for politikere. Graver du dypere kan det hende du ender opp i Norge igjen...

Påstanden var vel at rikspolitikere ikke ser ut til å havne i fengsel for ting som Ola og Kari Dunk havner i fengsel for ... da blir det noe irrelevant akkurat hvordan de unngår fengselsstraff.

 

Setter 100kr på at hu Ap-dama ikke havner i fengsel ... vedder du imot?

Lenke til kommentar

Fusket har allerede sluppet igjenom "nåløyet" av den "interne kontrollen" på Stortinget.

 

Det har jo ikke vært noen "intern kontroll" såvidt jeg forstår, men "tillitsbasert". Uansett mener jeg de bør gjennomføre en ekstern gjennomgang nå for å redde omdømmet (ja, jeg vet at du allerede omtaler alle politikere som kriminelle).

 

Kanskje de kan få hjelp av First House.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+45613274

 

Påstanden var vel at rikspolitikere ikke ser ut til å havne i fengsel for ting som Ola og Kari Dunk havner i fengsel for ... da blir det noe irrelevant akkurat hvordan de unngår fengselsstraff.

 

Setter 100kr på at hu Ap-dama ikke havner i fengsel ... vedder du imot?

Ja, om hun faktisk har skrevet fiktive reiseregninger vil hun bli dømt.

Lenke til kommentar

 

Det har jo ikke vært noen "intern kontroll" såvidt jeg forstår, men "tillitsbasert". Uansett mener jeg de bør gjennomføre en ekstern gjennomgang nå for å redde omdømmet (ja, jeg vet at du allerede omtaler alle politikere som kriminelle).

 

Kanskje de kan få hjelp av First House.

Joda politiske spindoktors er nok sannsynligvis dit de henvender seg ... de burde heller leie inn Kroll ... men da vil de alle bli uthengt ... så sannsynligheten for det er lik null.

 

https://en.wikipedia.org/wiki/Kroll_Inc.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+45613274

 

Påstanden var vel at rikspolitikere ikke ser ut til å havne i fengsel for ting som Ola og Kari Dunk havner i fengsel for ... da blir det noe irrelevant akkurat hvordan de unngår fengselsstraff.

 

Og denne påstanden er fortsatt ikke begrunnet. Du fører en uærlig debatt.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+45613274

Veddemålet angår om hun faktisk vil bli fengslet. Tar du den?

 

100 lett-tjente kroner tilbys her :) , uten noe om og men ....

Jeg vedder 100 kr på at hun blir dømt og må sone i henhold til lovverket, med samme grunnlag som en vanlig lekmann sin sak. Tar du den?

Lenke til kommentar

 

Og denne påstanden er fortsatt ikke begrunnet. Du fører en uærlig debatt.

Påstanden har to deler:

 

"Ola og Kari Dunk havner i fengsel for å stjele fra fellesskapet."

 

Dette har blitt fullt begrunnet med mange referanser.

 

Del to er "Rikspolitikere havner ikke i fengsel for å stjele fra felleskapet"

 

Det begynner å bli endel som har blitt tatt for dette av pressen i den siste tid ... ingen av dem har sett snutten av innsiden av ett fengsel ... så langt.

 

Så får tiden vise om jeg tok feil da.

Endret av Skatteflyktning
Lenke til kommentar

 

Jeg vedder 100 kr på at hun blir dømt og må sone i henhold til lovverket, med samme grunnlag som en vanlig lekmann sin sak. Tar du den?

Den er litt for snikete ... "dømt og må sone i henhold til lovverket" innebærer ikke engang at hun blir dømt ... kun at dommeren vil finne en begrunnelse for dommen ett eller annet sted i lovverket.

 

To prison, or not to prison ... that is the question!

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+45613274

 Påstanden har to deler:

 

"Ola og Kari Dunk havner i fengsel for å stjele fra fellesskapet."

 

Dette har blitt fullt begrunnet med mange referanser.

 

Del to er "Rikspolitikere havner ikke i fengsel for å stjele fra felleskapet"

 

Det begynner å bli endel som har blitt tatt for dette av pressen i den siste tid ... ingen av dem har sett snutten av innsiden av ett fengsel ... så langt.

 

Så får tiden vise om jeg tok feil da.

Et bevis må inneholde to saker med eksakt like parametre evt. må du kunne vise til en sak der prosedyrer rundt feks fotlenke eller alternativ soning, bevisførsel ikke er fulgt. Å bare slenge ut påstander som du gjør har 0 verdi for oss som faktisk er interessert. Jeg kan love deg at jeg skal støtte deg fullt ut om du kan komme med faktiske grunnlag for denne påstanden og jeg garanterer at det vil bli plukket opp av samtlige medier. Det du gjør er bare uærlig fordi du ikke følger normer og regler for hvordan bevisførsel fungerer.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+45613274

 Den er litt for snikete ... "dømt og må sone i henhold til lovverket" innebærer ikke engang at hun blir dømt ... kun at dommeren vil finne en begrunnelse for dommen ett eller annet sted i lovverket.

 

To prison, or not to prison ... that is the question!

OK, 100 kr på at hun blir behandlet etter straffegjennomføringsloven?

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+45613274

Der eksisterer ikke "to saker med eksakt like parametre" i hele norges rettspraksis, for ikke å si verdens rettspraksis siden dagenes morgen.

Akkurat, så det du gjør med å si: hei denne fyren måtte i fengsel, se, denne politikeren måtte ikke!!! Har 0 verdi. Ser du det nå?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...