Gå til innhold

Beste bok?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
"Hitch Hiker's Guide to the Galaxy" Hvem sa absurd ikke er morsomt? :woot:

 

Marvin, den manisk depressive roboten er uten tvil min favoritt karakter fra boken.. :woot:

 

Men min egen favoritt er vanskelig å luke ut, men don Quijote skiller seg litt ut, så jeg ender vel opp på den (PS: siste potter boka er knall den og :yes: ).....

Lenke til kommentar

Haikerens guide til galaksen er uten tvil den boka jeg har ledd overhodet mest av, og siden jeg er en latterlig fyr så er det min favoritt...:D

 

Marvin tar seriøst kaka, når en robot kan få en hovedcomputer på et skip til å ta selvmord - da må han jo være sjefsroboten, banker R2D2 langt ned i støvlene...:D

Lenke til kommentar

La meg få si en ting først...

#1

LOTR bøkene er bra, de er ikke "så super ekstremt bra".Eller jo, av de som sliter så mye i hverdagen, og drømmer om å bli en alv etc, slike folk syns den boka er ekstremt bra.(Som sagt, det er ikke mange folk som legger seg 14dager utenfor kinoen før å få pre.biletter... Da snakker vi om NERDER av stor sko...)

 

Så les LOTR hvis du har god tid, og liker fantacy.

 

#2

Harry potter bøkene er bra.

 

#3

VERDENS BESTE BOK DERIMOT er "Mysterier" av K.Hamsun. Det fins ikke noen bedre bok,

1)Ingen skriver så elegant

2)Den er ekstremt innvikla, ekkkkstremt.

3)Rett å slett genial,

4)God handling,

---> krever litt modenhet da:)

 

#4

Så er "Norsk litteraturhistorie fritt etter hukomelsen" bra av Knut Nerdrum.

 

#5

Haikerens guide til galaksen :yes:

 

#5

Naiv super og tatt av kvinnen (korte og lette, tar en bok på en kveld)

 

#6

Alkemisten

 

#7

Pan kan være koslig nå på sommeren

 

#8

Fuglane

 

 

 

Styr unna sofies verden, den boka er reservert for 14iser som prøver å være voksen... hvis ikke du skal ta filosofi til neste år da, fin oppfriskning :)

Lenke til kommentar
(...)#5

Naiv super og tatt av kvinnen (korte og lette, tar en bok på en kveld)

(...)

 

At en som tydelig har litterær ballast i overkant av gjennomsnittet fremhever disse bøkene av Loe i en "beste bok"-tråd - det synes jeg er noe pussig. Men det er vel fortsatt slik at forskjellige mennesker liker forskjellige ting..

Legger gjerne til at også jeg liker Douglas Adams, men verdens beste bok er den ikke (IMHO).

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...