Gå til innhold

ios Jailbreak, Og div prat om jailbreaking (Guide i første Post)


QUiPS

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Nå snakker vi, :) hvordan får jeg noe sånt??

 

lockinfo ligger på cydia, finnes en hel del themes til lockinfo der og, har du iphone 4, er det noe som heter lockinfo HD. Det er veldig mye å ta i en post, så lurer du på noe spesifikt send meg heller en pm.

 

Anbefaler forresten folderenchancer på cydia, muligheten til å ha evig med apps inni folders er genialt, og swipe frem og tilbake som du gjør på homescreen er også genialt.

 

var forresten på kino i dag, og så hjem til jul, skuffet, kom ikke i julestemninga, så fant denne lockscreenen isteden. håper denne hjelper på julestemninga

 

img0131q.th.png

 

ble ferdig med homescreen mitt engang for alle også

 

img0133s.th.png

 

og helt til slutt, en lockscreen jeg liker for tida, wallpaperen viser retina displayet på iphonen helt vilt, helt syk hvor bra den wallpaperen ser ut på iphonen. sorry for alle bildene

 

img0134.th.png

Lenke til kommentar

Nå snakker vi, :) hvordan får jeg noe sånt??

 

lockinfo ligger på cydia, finnes en hel del themes til lockinfo der og, har du iphone 4, er det noe som heter lockinfo HD. Det er veldig mye å ta i en post, så lurer du på noe spesifikt send meg heller en pm.

 

Anbefaler forresten folderenchancer på cydia, muligheten til å ha evig med apps inni folders er genialt, og swipe frem og tilbake som du gjør på homescreen er også genialt.

 

var forresten på kino i dag, og så hjem til jul, skuffet, kom ikke i julestemninga, så fant denne lockscreenen isteden. håper denne hjelper på julestemninga

 

img0131q.th.png

 

ble ferdig med homescreen mitt engang for alle også

 

img0133s.th.png

 

og helt til slutt, en lockscreen jeg liker for tida, wallpaperen viser retina displayet på iphonen helt vilt, helt syk hvor bra den wallpaperen ser ut på iphonen. sorry for alle bildene

 

img0134.th.png

Hvilken jailbreak har du brukt?

 

Ble dette helt feil spørsmål? :cry:

Lenke til kommentar

nei jeg er våken. :new_woot:

jeg brukte limera1n for jailbreak.

Det var godt og høre :) Men den funker vel ikke nå etter siste oppdatering? Er det noen som gjør det?

Tror redsn0w funker på det nyeste, men da blir den "tethered" med mindre du har en av de ikke mc modellene

Hva vil det si at den blir tethred?

Lenke til kommentar

Folk snakker så kryptisk at det nesten blir vanskelig.

Enkelt: Går det an å jailbreake en 4.2.1? Blir det krøll hvis man restarter mobilen?

I normal sammenheng vil tethered si at man kan bruke telefonen som modem, ofte uten bruk av kabler (en meget positiv ting), i iEttellerannetfancynavn betyr det tydeligvis noe negativt..?

 

Liker ikke disse Apple-trådene lenger jeg. I enkelte forum her er det stor oppstandelse og folk bøyer seg i støvet fordi Steve Jobs lanserte en gråstein med eple-logo på, og prøver man å spørre om jailbreaking og tips der blir man halshugd, mens her spør man om én ting og man får et semi-svar en kort uke etterpå...

Lenke til kommentar

Skal prøve å svare jeg. Fikk lest fordi har dratt hjem for å feire jul.

 

Er du på 4.2.1 så kan du jailbreake med redsnow. Dog er den tethered. Det skal komme untethered før jul, ble faktisk lovet av comex.

 

Så du får nesten avgjøre selv om det er verdt det. Når det gjelder redsnow på 4.2.1 så kjører jeg det selv. Min iPhone har plenty av batteri så jeg restarter

Lenke til kommentar

Skal prøve å svare jeg. Fikk lest fordi har dratt hjem for å feire jul.

 

Er du på 4.2.1 så kan du jailbreake med redsnow. Dog er den tethered. Det skal komme untethered før jul, ble faktisk lovet av comex.

 

Så du får nesten avgjøre selv om det er verdt det. Når det gjelder redsnow på 4.2.1 så kjører jeg det selv. Min iPhone har plenty av batteri så jeg restarter tlf sjelden. Dog er du i en situasjon der tlf er avslått og du skur den på med tethered jailbreak får du ikke bootet. Den står bare på eple logoen.

 

Når det er sagt hvis du ikke gjør endringer på mobilesubstrate (eller hva det heter) så kan du Restarte tlf uten at den henger.

Lenke til kommentar

Har jeg forstått dette rett nå? Tethred forsvinner når man slår av telefonen men det gjør ikke untethred?

Korrekt.

 

Redigert: Vel, den "forsvinner" ikke, men du må koble telefonen til en datamaskin og gjøre noe tull hvis du skulle starte den på nytt. Du finner litt mer informasjon her.

Endret av Runar
Lenke til kommentar

folk har ikke peil, ingenting blir borte eller noe sånn.

 

gjør du ikke endringer gjennom winterboard så kan du fritt restarte tlf selvom den er tethered, cydia vil ikke fungere, men den vil starte ihvertfall.

 

dog installerer du themes osv, så er du avhenging av pc når du skal restarte.

 

har vært på tethered jailbreak i 2 uker nå. og har aldri vært avhenging av en pc, iphone 4 har strøm så det holder, og lader bare om kvelden, så ser ikke helt problemet.

 

folk burde lære seg å holde kjeft når de ikke har peil på det de snakker om ;)

  • Liker 1
Lenke til kommentar

folk har ikke peil, ingenting blir borte eller noe sånn.

 

gjør du ikke endringer gjennom winterboard så kan du fritt restarte tlf selvom den er tethered, cydia vil ikke fungere, men den vil starte ihvertfall.

 

dog installerer du themes osv, så er du avhenging av pc når du skal restarte.

 

har vært på tethered jailbreak i 2 uker nå. og har aldri vært avhenging av en pc, iphone 4 har strøm så det holder, og lader bare om kvelden, så ser ikke helt problemet.

 

folk burde lære seg å holde kjeft når de ikke har peil på det de snakker om ;)

Var nå godt vi fikk et svar fra en ekspert til slutt da! ??

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...