Gå til innhold

ios Jailbreak, Og div prat om jailbreaking (Guide i første Post)


QUiPS

Anbefalte innlegg

  • 3 uker senere...
Videoannonse
Annonse

Lurer litt på å jailbreake tlf. Men lurer på hvilke muligheter og funksjonalitet det er å hente utover det som er vanlig på iOS?

Har man for eks muligheten til å "designe" egene home/lock screen?

Og noen som har noen gode linker til forum eller sider med mere info rundt emmnet?

Lenke til kommentar

Er jo tetherd jailbreak allerede ute til 4.2, og har vært lenge. Så lenge du ikke restarter tlf i hytt og pine så funker jo tethered jailbreak helt fint.

 

Ble forresten ferdig med themet i går, mangler bare å fjerne clocka i statusbar på homescreen. MiM fungerer ikke for meg. Uansett her er screenshot hvis noen vil se. Syntes det ble ganske bra, er ihvertfall sånn jeg liker det. Hater å bruke folders, så jeg bruker categoriessb

 

Lockscreen

Slanted lock, men fikset egen code for vær.

Husker ikke slider themet.

 

img0025p.th.png

 

Homescreen

Suave hd, android clock, men kodet eget vær, og fjernet "htc" vær ikonene.

img0026f.th.png

 

Homscreen 2

Dette er folders men som er skinnet med ikoner, er her alle programmene ligger. Fra venstre mot høyre

1. linje: spill, sosiale medier, foto, bøker

2. linje: entertainment, finans, jailbreak, utilites

img00280.th.png

Endret av henrikrox
Lenke til kommentar

Nå som julen sniker seg (fort) innpå oss, er det kanskje på tide å få julen inn på iPoden/iPhonen. Så er det noen som har noen tips til hvordan iPoden/iPhonen på best mulig måte kan komme i julestemning?

Tre en nisselue over den?

 

Ikke dumt, ikke dumt :p

 

Men tenkte egentlig mer på den innvendige; apps, themes, wallpapers, osv.

Lenke til kommentar

Jeg jailbrakt min 4.2.1 med redsn0w, og første del fungerte fint. Fikk en hvit app som het cydia og skulle kjøre redsn0w igjen for å starte telefonen i tethered.

 

Men det eneste som skjer er at ananasen står og laster, uten at telefonen vil starte helt opp.

 

Forslag til hva jeg kan ha gjort galt? Jeg forsøkte å kjøre limera1n tidligere på kvelden, uten at det hadde noen merkbar effekt.

 

Dersom jeg begynner på nytt vil jeg gjerne at telefonen skal være slik den var før jeg begynte - tok en sikkerhetskopi. Da er det å trykke "gjenopprett" i iTunes?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...