Gå til innhold

Svar fra Yeees anngående forhåndsbestilling av SWG... LES!!


Anbefalte innlegg

du må ikke hinte noe om "avbestilling av spill" i mailen din, siden da blir det sett på som frekt hos yeees :)

 

Men det er jo å avbestille jeg vil. Hva for en support er det hvis de ser på det som frekt når man vil avbestille en ordre? Og har fremdeles ikke fått svar på noen av mine mails :-?

 

ja, yeees stinke ganske kraftig, skal aldri handle der igjen :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg hat bestilt fra ebgames.com fikk her om dagen en lapp i posten om at den ikke kunne bli sendt på grunn av at det var påkrevet signatur som kvittering for motak????  

Noen andre som har d samme problemet eller vet hva jeg skal gjøre?

 

Hørtes skremmendes ut, ikke fått noen slik melding nei.

Lenke til kommentar
Jeg hat bestilt fra ebgames.com fikk her om dagen en lapp i posten om at den ikke kunne bli sendt på grunn av at det var påkrevet signatur som kvittering for motak????  

Noen andre som har d samme problemet eller vet hva jeg skal gjøre?

 

Hørtes skremmendes ut, ikke fått noen slik melding nei.

 

 

ikke få meg till å bli bekymret. det er nok for de jeg ikke var hjemme da de sendte pakken. Får se hva som skjer :wink:

Lenke til kommentar
Tror aldri Yeees! fjerner ordre fra den ordre-sida, uansett hvor mye du avbestiller. Har mine anelser om at systemet deres ikke er det beste på markedet.  :lol:

 

 

Det var det jeg også fant ut:)

Han sa at jeg ikke skulle bry meg om den siden for

"Vi sender dem ikke alikevel"

 

Tenkte jeg skulle sende en mail tilbake og si

"Men dere trekker vel penger da?" :p

Lenke til kommentar
Jeg har enda tre order av Star Wars Galaxies stående inne på yeees.com , de gidder vel bare ikke fjerne de  :-?  

 

det merkeligste er at jeg bare har bestilt en gang; men har disse tre datoene:

 

2003-02-24 18:17:54

2003-02-24 18:18:45

2003-03-03 13:31:34

 

yeees har no oppi ana*n  :evil:

 

 

tell me about it,

fikk opp 2 ordre på min, horer

Lenke til kommentar
EBGames har ikke shippa pakka mi ENDA..

forbanna horer, avbestiller i kveld om den ikke blir sendt...

for detta gidder jeg ikke....

 

 

Da venter jeg heller til det kommer til norge eller at noen norske shapper selger det , eller.no!

 

he, vi kommer ikke til å få spillet før om flere uker, uansett hvor du bestiller det fra, lucasarts har plutselig bestemt seg for at serverne er fulle nok, og har kanselert produksjon av SWG for ei stund :cry:

Lenke til kommentar
EBGames har ikke shippa pakka mi ENDA..

forbanna horer, avbestiller i kveld om den ikke blir sendt...

for detta gidder jeg ikke....

 

 

Da venter jeg heller til det kommer til norge eller at noen norske shapper selger det , eller.no!

 

he, vi kommer ikke til å få spillet før om flere uker, uansett hvor du bestiller det fra, lucasarts har plutselig bestemt seg for at serverne er fulle nok, og har kanselert produksjon av SWG for ei stund :cry:

 

 

Det var da Lucas Arts var smarte,

jaja

Lenke til kommentar
EBGames har ikke shippa pakka mi ENDA..

forbanna horer, avbestiller i kveld om den ikke blir sendt...

for detta gidder jeg ikke....

 

 

Da venter jeg heller til det kommer til norge eller at noen norske shapper selger det , eller.no!

 

he, vi kommer ikke til å få spillet før om flere uker, uansett hvor du bestiller det fra, lucasarts har plutselig bestemt seg for at serverne er fulle nok, og har kanselert produksjon av SWG for ei stund :cry:

 

 

Det var da Lucas Arts var smarte,

jaja

 

men jeg er glad, siden yeees.com har spillet i stock, og det er på vei til meg :D

Lenke til kommentar

Bestillte SWG fra Yeees jeg også men har nå sendt mail om at jeg ikke vil ha det fra dem lell. Håper jeg får avbestillt siden min SWG collectors edition ligger i posten akkurat nå.

Den er seff litt dyrere men den kommer da i alle fall. Den ble sendt samme dag som jeg bestillte den.

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...