Gå til innhold

Svar fra Yeees anngående forhåndsbestilling av SWG... LES!!


Anbefalte innlegg

Hehe, oddsene er vel dårlige for at man blir Jedi, men om jeg blir Jedi Master skal jeg med en gang finne noen her på forumet som er Dark Jedi, for så å utfordre de, siden jeg vil ikke at det skal stå på graven:"Han som døde uten å ha opplevd en SWG lightsaber kamp."

du kan dø 2-3 ganger :)

("to compensate for connection trouble)

 

og jeg er vant til og være sinnsvakt forsiktig så :)

 

 

men, vil det NOENSINNE bli servere utenfor USA?

 

 

De har lovt oss servere i Europa... men så lovte de jo også at spillet skulle komme høsten i fjor... og at de skulle få med spillerdrevne byer og kjøretøyer i oppstarten... :(

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hehe, oddsene er vel dårlige for at man blir Jedi, men om jeg blir Jedi Master skal jeg med en gang finne noen her på forumet som er Dark Jedi, for så å utfordre de, siden jeg vil ikke at det skal stå på graven:"Han som døde uten å ha opplevd en SWG lightsaber kamp."

du kan dø 2-3 ganger :)

("to compensate for connection trouble)

 

og jeg er vant til og være sinnsvakt forsiktig så :)

 

 

men, vil det NOENSINNE bli servere utenfor USA?

 

Jeg tenkte på graven når jeg døde in real life :p

Lenke til kommentar
Hehe, oddsene er vel dårlige for at man blir Jedi, men om jeg blir Jedi Master skal jeg med en gang finne noen her på forumet som er Dark Jedi, for så å utfordre de, siden jeg vil ikke at det skal stå på graven:"Han som døde uten å ha opplevd en SWG lightsaber kamp."

du kan dø 2-3 ganger :)

("to compensate for connection trouble)

 

og jeg er vant til og være sinnsvakt forsiktig så :)

 

 

men, vil det NOENSINNE bli servere utenfor USA?

 

Jeg tenkte på graven når jeg døde in real life :p

 

nåja, har ikke tenkt og gå så langt, har vi vel? :p

Lenke til kommentar

Jeg bestiller alt av spill og dvd i England (play.com) får fraktfritt levert, innen ei uke som regel fortere. Du ser om spillet er på lager når du bestiller (og jeg mener virkelig...ikke som hos gamesmix, der noe er på lager for så å ikke bli levert før det har gått 10 dager :grumpy: )

 

Tollvesenet klarer ikke å sjekke alle pakkene så jeg har fått mange spill tollfritt mens de var dyrere enn 200,- Nkr. :D

Men alikevel, hvis du betaler toll på spillet er det fremdeles mye billigere enn i Norge. Hvis du registrerer deg hos toll.no kan du ta deg av fortolling selv. Jeg bruker over 20.000 nkr på spill hvert år og jeg har virkelig opplevd det mest hos norske nettbutikker, og jeg prøver å unngå det nu mest mulig. play.com har top-service, en gang var for eksempel spillet jeg bestillte (på grunn av tollvesenet) og jeg sendte play.com en mail. 3 timer senere fikk jeg en mail tilbake at de skulle sende meg et nytt eksemplar (kostnadsløs) samme dagen, som de også gjorde.

 

Hvis regeringen nu får finger`n ut og hever grensen for tollfritt import til 1000,- så blir det virkelig artig å være gamer i Norge :p

Lenke til kommentar

Leste i PC Gamer at det ikke engang er satt noen releasedato for SWG i Europa enda. Det er rett og slett TBA (To Be Announced, som med Duke Nukem foreverererer). De regner med Lucasarts venter på et stort nok marked i Europa før de lanserer det her borte. Som vil si at de som bestiller fra USA nå må slite med TREGE, overbelastede amerikanske servere. Ikke noen ideell situasjon for oss det, med tanke på de 82938439 13-åringene som spiller for å finne Jar-jar, og som knapt vet hva Stormtroopers er for noe.

Lenke til kommentar
Det vil si at enkelte spiller det nå?

 

I USA, ja. Pakken har ikke kommet til meg enda, og tviler på andre europeere har fått det. Så vi her på forumet blir noen av de første europeiske spillerne :D

 

Jo.. faktisk.. er noen.. (3, 4 stk) på Eclipse-forumet fra Europa allerede... Men vi blir i hvert fall NOEN av de første! :)

Lenke til kommentar
play.com har top-service, en gang var for eksempel spillet jeg bestillte (på grunn av tollvesenet) og jeg sendte play.com en mail. 3 timer senere fikk jeg en mail tilbake at de skulle sende meg et nytt eksemplar (kostnadsløs) samme dagen, som de også gjorde.

 

trur du har glemt å skrive noe her? hva var spillet du bestilte, og hva hadde tollvesenet med det å gjøre?

Lenke til kommentar
Btw, kult å se at så mange har bestilt SWG!

Snart kommer en liten (stor) hær med vikinger til SW-universet... ;)

 

hater dere;(

min er on hold enda..

:(

:(

:(

 

jaja..

men vi burde lage et Gamer.no guild..

 

Snabben: Se i sig'en min du... join oss! :)

 

neeh,

eller.. kommer ann på hvor mange som joiner der..

som jeg vet er aktive på forumet:)

 

 

Ellers blir jeg nok trofast i UT :)

Lenke til kommentar
Btw, kult å se at så mange har bestilt SWG!

Snart kommer en liten (stor) hær med vikinger til SW-universet... ;)

 

hater dere;(

min er on hold enda..

:(

:(

:(

 

jaja..

men vi burde lage et Gamer.no guild..

 

Snabben: Se i sig'en min du... join oss! :)

 

neeh,

eller.. kommer ann på hvor mange som joiner der..

som jeg vet er aktive på forumet:)

 

 

Ellers blir jeg nok trofast i UT :)

 

Vi er vel 40-50 aktive tenker jeg..

Måtte sparke endel i det siste da noen IKKE var så veldig aktive...

Regner også med at vi får enda fler nå som spillet er sluppet. :)

Lenke til kommentar

hehe:)

kansje..

men bare med en mindre aktiv char i tilfelle..

må holde meg i UT..

200 medlemer eller.no :)

 

blir morro når jeg får spillet hvertfall..

men det som er kjipt er dette med server'ne...

ingen i europa enda, som er offesiele...

så eclpise can jo sikkert ende med og bli tatt ned...

Lenke til kommentar
Leste i PC Gamer at det ikke engang er satt noen releasedato for SWG i Europa enda. Det er rett og slett TBA (To Be Announced, som med Duke Nukem foreverererer). De regner med Lucasarts venter på et stort nok marked i Europa før de lanserer det her borte. Som vil si at de som bestiller fra USA nå må slite med TREGE, overbelastede amerikanske servere. Ikke noen ideell situasjon for oss det, med tanke på de 82938439 13-åringene som spiller for å finne Jar-jar, og som knapt vet hva Stormtroopers er for noe.

 

Å spille mot amerikanske servere har aldri vært et problem. Jeg har gjort det med både EverQuest, Ultima Online, Asheron's Call 1 og 2, samt Dark Age of Camelot. Nå de første dagene er jeg glad jeg ikke skal spille, men innen en uke er nok alt glatt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...