Gå til innhold

Svar fra Yeees anngående forhåndsbestilling av SWG... LES!!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
om du dør som jedi så dør du for alltids, om du dør som jedi master blir du "one with the force", ala obi wan, yoda, anakin og qui-gon

 

 

men du kan bli rezza da eller.no? hva skjer egentlig da?

når du dør som jedi master, når du blir blå..

 

nei, ingen resurection, om man dør som vanlig jedi så må man nok peng bare lage seg en ny char, men om man dør som jedi master, så blir det sikkert litt gøy å være sånn jedi spirit, å plutselig dukke opp foran nån, å skremme dem no sinnsykt, hihi :)

 

du kan sikkert prate med andre jedi mastere, håper jeg da... kanskje du kan prate md obi-wan når du er one with the force, det hadde vært fett, oo0 :D

 

edit: og kanskje, når du er sånn jedi spirit, så får du reservert ringside tickets til diverse lightsaber dogfights rundt omkring galaksen, hi, spillet sir ifra, f.eks. "Master Jedi and Master Sith is going to fight on the southern part of Yavin 4, would you like to go there: "Yes" "No" :woot:

Lenke til kommentar
om du dør som jedi så dør du for alltids, om du dør som jedi master blir du "one with the force", ala obi wan, yoda, anakin og qui-gon

 

 

men du kan bli rezza da eller.no? hva skjer egentlig da?

når du dør som jedi master, når du blir blå..

 

nei, ingen resurection, om man dør som vanlig jedi så må man nok peng bare lage seg en ny char, men om man dør som jedi master, så blir det sikkert litt gøy å være sånn jedi spirit, å plutselig dukke opp foran nån, å skremme dem no sinnsykt, hihi :)

 

du kan sikkert prate med andre jedi mastere, håper jeg da... kanskje du kan prate md obi-wan når du er one with the force, det hadde vært fett, oo0 :D

 

edit: og kanskje, når du er sånn jedi spirit, så får du reservert ringside tickets til diverse lightsaber dogfights rundt omkring galaksen, hi, spillet sir ifra, f.eks. "Master Jedi and Master Sith is going to fight on the southern part of Yavin 4, would you like to go there: "Yes" "No" :woot:

 

lol:)

 

men dumt:(

 

ville slåss som jedi master..

 

 

men kan andre bruke lightsabres?

Lenke til kommentar
om du dør som jedi så dør du for alltids, om du dør som jedi master blir du "one with the force", ala obi wan, yoda, anakin og qui-gon

 

 

men du kan bli rezza da eller.no? hva skjer egentlig da?

når du dør som jedi master, når du blir blå..

 

nei, ingen resurection, om man dør som vanlig jedi så må man nok peng bare lage seg en ny char, men om man dør som jedi master, så blir det sikkert litt gøy å være sånn jedi spirit, å plutselig dukke opp foran nån, å skremme dem no sinnsykt, hihi :)

 

du kan sikkert prate med andre jedi mastere, håper jeg da... kanskje du kan prate md obi-wan når du er one with the force, det hadde vært fett, oo0 :D

 

edit: og kanskje, når du er sånn jedi spirit, så får du reservert ringside tickets til diverse lightsaber dogfights rundt omkring galaksen, hi, spillet sir ifra, f.eks. "Master Jedi and Master Sith is going to fight on the southern part of Yavin 4, would you like to go there: "Yes" "No" :woot:

 

lol:)

 

men dumt:(

 

ville slåss som jedi master..

 

 

men kan andre bruke lightsabres?

 

 

Ja, jeg mener jeg har lest et sted at man kan "stjele light saberen. Jeg er ikke 110% men jeg er rimelig sikker. Det er jo slik at man må "crafte" sitt eget sverd s kan godt tenkes noen kan legge inn en sperre på at andre bruker sverdet ditt. hvem vet... se på forumene på www.starwarsgalaxies.com og formumene på de linkene som ligger på den siden. det er der jeg har lest det...

Lenke til kommentar
man kan nok stjele en lightsaber, men om man prøver å bruke den ender man nok fort opp med en avkuttet arm eller to :)

 

 

:yes: men hvis man er uttdannet master Brawler så skal det vel gå bedre. da har man jo en viss peil på hvordan man bruker sverd.

 

nja, om han ikke er for vandt med og tørke blod av bladet:P

Lenke til kommentar

Drømmen er å bli master artisan, armorsmith, weaponsmith og merchant! Og selvsagt litt tailoring. Og å kjøpe et hus langt ute i ørkenen, borte fra alle, drive å grave ut ting fra jorden, bygge alt mulig, og av og til reise inn til byene for å holde marked.

 

Og når en er skikkelig rik, leier man inn 19 eventyrere som kan ta deg med til de farlige planetene på eventyr.

Lenke til kommentar
man kan nok stjele en lightsaber, men om man prøver å bruke den ender man nok fort opp med en avkuttet arm eller to :)

 

 

:yes: men hvis man er uttdannet master Brawler så skal det vel gå bedre. da har man jo en viss peil på hvordan man bruker sverd.

 

 

sverd, ja - lyssabel, nei. Skal det ikke være noen sånn derre veldig kraftige gyroskopiske krefter i "bladet", som gjør det umulig/skiitvanskelig å bruke sabelen for noen som ikke er trent spesifikt i denne disiplinen?

 

Mener å huske dette fra ett eller annet SW oppslagsverk jeg fikk til jul en gang for ganske lenge siden

Lenke til kommentar
man kan nok stjele en lightsaber, men om man prøver å bruke den ender man nok fort opp med en avkuttet arm eller to :)

 

 

:yes: men hvis man er uttdannet master Brawler så skal det vel gå bedre. da har man jo en viss peil på hvordan man bruker sverd.

 

 

sverd, ja - lyssabel, nei. Skal det ikke være noen sånn derre veldig kraftige gyroskopiske krefter i "bladet", som gjør det umulig/skiitvanskelig å bruke sabelen for noen som ikke er trent spesifikt i denne disiplinen?

 

Mener å huske dette fra ett eller annet SW oppslagsverk jeg fikk til jul en gang for ganske lenge siden

 

du har nok rett i det :) også derfor den siste delen av en jedi trial består i å måtte lage sin egen sabel... mye sånn spiritualisme(?) i det der lightsaber/jedi-forholdet :o

Lenke til kommentar

Har noen av dere faktisk fått orderen deres hos yeees fjernet? Har sendt 6-7 mails nå siden forrige uke og ikke fått noe svar, får samme mail delivery notification failure hver gang. Og orderen min er fremdeles ikke fjerna.

Lenke til kommentar
Har noen av dere faktisk fått orderen deres hos yeees fjernet? Har sendt 6-7 mails nå siden forrige uke og ikke fått noe svar, får samme mail delivery notification failure hver gang. Og orderen min er fremdeles ikke fjerna.

 

hehe, hver gang jeg sender de en hyggelig mail så får jeg svar :p har bestemt meg for å ikke avbestille, siden det er så mye bugs i spillet nå, som sikkert er fikset når yeees.com sender spillet til meg om en og en halv uke :)

Lenke til kommentar
hehe, hver gang jeg sender de en hyggelig mail så får jeg svar :p har bestemt meg for å ikke avbestille, siden det er så mye bugs i spillet nå, som sikkert er fikset når yeees.com sender spillet til meg om en og en halv uke :)

 

Har vært hyggelig i mails, men begynner å bli lei av at de ikke svarer nå. Eneste svar jeg får er delivery failed to [email protected] (jeg sender til [email protected] og [email protected]).

Lenke til kommentar
hehe, hver gang jeg sender de en hyggelig mail så får jeg svar :p har bestemt meg for å ikke avbestille, siden det er så mye bugs i spillet nå, som sikkert er fikset når yeees.com sender spillet til meg om en og en halv uke :)

 

Har vært hyggelig i mails, men begynner å bli lei av at de ikke svarer nå. Eneste svar jeg får er delivery failed to [email protected] (jeg sender til [email protected] og [email protected]).

 

True dem med saksmål...

da får du svar, lag en SERIØS og voksen skrevet mail som er sint.

Lenke til kommentar
hehe, hver gang jeg sender de en hyggelig mail så får jeg svar :p har bestemt meg for å ikke avbestille, siden det er så mye bugs i spillet nå, som sikkert er fikset når yeees.com sender spillet til meg om en og en halv uke :)

 

Har vært hyggelig i mails, men begynner å bli lei av at de ikke svarer nå. Eneste svar jeg får er delivery failed to [email protected] (jeg sender til [email protected] og [email protected]).

 

du må ikke hinte noe om "avbestilling av spill" i mailen din, siden da blir det sett på som frekt hos yeees :)

Lenke til kommentar
du må ikke hinte noe om "avbestilling av spill" i mailen din, siden da blir det sett på som frekt hos yeees :)

 

Men det er jo å avbestille jeg vil. Hva for en support er det hvis de ser på det som frekt når man vil avbestille en ordre? Og har fremdeles ikke fått svar på noen av mine mails :-?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...