Gå til innhold

Trenger hjelp til å finne ny laptop


Shaka82

Anbefalte innlegg

Jeg har sjekket litt etter en ny laptop og finner ikke så mange mulige for min bruk.

Har for øyeblikket en beist av en 17 tommers widscreen laptop. Denne blir i det største laget for meg og jeg er på utkikk etter en bra 15 tommers laptop. Jeg ønsker så bra CPU som mulig og i nærheten av det øvre sjiktet med grafikk kort.

 

Har funnet en laptopt som oppfyller det jeg ser etter ASUS G51JX http://www.multicom.no/PartDetail.aspx?q=p:3175927;c:100561

Det eneste jeg så lang missliker med denne modellen er oppløsningen på skjermen som bare støtter opp til 1366 x 768 ( WXGA ). Noe som jeg ser for meg at vil bli litt i det minste laget for en 15"6 skjerm, den eneste jeg har funnet som netbuttikene har inne, kommer også med 3D muligheter for spill, noe jeg ikke kan tenke meg at jeg vil bruke mye.

 

Jeg har også tenkt litt på Alienware M15x, den blir litt dyrere med ca samme spesifikasjonene, men kan da ha 1600x900 eller til og med 1920x1080. Vist en ser bort ifra prisen, så ser jeg for meg at denne vil ende opp med å bli litt for "stor" , "klumpete" og tung ifh til ASUS G15JX, og jeg liker utseende til ASUS sin bedre.

 

Lurte på om noen av dere andre kjenner til noen andre laptopper med tilnærmet de samme spesifikasjonene som er 15"?

Lurer også på om noen har kjennskap til om 1366 x 768 er så lavt som jeg tror, eller om det er mer en bra nok.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...