Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Gutt sur når jeg ikke vil ha sex


Gjest gjest

Anbefalte innlegg

Holder på med en gutt. Han er jomfru, ikke jeg. Vi er begge 22. En kveld holdt vi på i senga, men jeg ville ikke ha sex da og han ble sur, og ville ikke respektere at jeg sa nei. Og når han fikk vite at den siste jeg hadde sex med var en ons, så ble han enda mer sur for at han tilfeldige var bedre enn han. Hva skal jeg mene om dette?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Han har all grunn til å være sur! Han er jo sjalu når du viser på alle måter at du er "bedre" enn ham. Ikke la en filleting ødelegge forholdet og si heller til han hvorfor du ikke vil ha samleie.

 

Har du lyst til å meddele hvorfor du ikke vil ha samleie med han, men hadde det med den andre gutten?

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Jeg vil det og, bare ikke akkurat den gangen. Hadde han brydd seg om meg hadde han respektert det og ikke mast og blitt sur.

Spørsmålet er vel heller hva er deres meninger om dette, enn hvordan jeg skal reagere.

Lenke til kommentar

Hvorfor har han all grunn til å være sur for at jeg ikke villa ha sex akkurat da?!

Grunnen til at jeg ikke ville da er ikke relevant, ville bare ikke. Skjer sikkert neste gang vi møtes. Men blir så irritert og skuffet over han når han blir sur og ikke respekterer.

Lenke til kommentar

vel. han hadde sikkert gledet seg hele date'n.

og han ble sikkert veldig skuffet.

og noen gjør automatisk skuffelse om til agresjon .

det betyr ikke at han ikke respekterer deg

 

og fortalte du han om at du ikke ville gå hele veien før dere startet? .

Endret av livingman
Lenke til kommentar

Han fikk høre om ons'en etter jeg hadde sakt nei. Det gjorde han ekstra sur. Men han kan ikke bli sur for at jeg har hatt sex med noen før jeg traff han. Fortale han ikke før det startet at jeg ikke ville. Da han prøvde seg nedi buksa ble det stopp. Og sa jeg ikke ville i dag.

Lenke til kommentar

Det du må forstå her er jo at han er 22 og jomfru, mange har da et visst behov for å endre på dette. Du sitter med nøkkelen og den forrige du hadde sex med var ons. Han vil da tenke at det ikke er en big deal for deg, og han skjønner ikke hvorfor du nekter ham det. Selvfølgelig har du lov til å si nei visst du ikke vil, men prøv å forstå han også! :)

  • Liker 5
Lenke til kommentar

Ha i det minste baller til å opprette en bruker før man ber om stenging av en annens tråd ;)

 

Noen innlegg er slettet og jeg oppfordrer gjestebrukere som ikke poster sensitivt om å opprette en bruker (ikke ment mot trådstarter som godt kan ha sine grunner til å ville forbli anonym :) )

Lenke til kommentar

Holder på med en gutt. Han er jomfru, ikke jeg. Vi er begge 22. En kveld holdt vi på i senga, men jeg ville ikke ha sex da og han ble sur, og ville ikke respektere at jeg sa nei. Og når han fikk vite at den siste jeg hadde sex med var en ons, så ble han enda mer sur for at han tilfeldige var bedre enn han. Hva skal jeg mene om dette?

 

 

Han burde absolutt ikke blitt sur. Han skal respektere du bestemmer over egen kropp. Punktum finale end of discussion.

  • Liker 7
Lenke til kommentar

Holder på med en gutt. Han er jomfru, ikke jeg.

 

Irrelevant

 

Vi er begge 22. En kveld holdt vi på i senga, men jeg ville ikke ha sex da og han ble sur, og ville ikke respektere at jeg sa nei.

 

Han burde respektere dette, på den måten at han ikke på noen måte prøver å tvinge seg på deg, om han blir sur eller ikke er helt opp til ham å bestemme. (Nå kjenner jo heller ikke jeg omstendighetene rund dette.)

 

Og når han fikk vite at den siste jeg hadde sex med var en ons, så ble han enda mer sur for at han tilfeldige var bedre enn han. Hva skal jeg mene om dette?

 

Han føler seg antakeligvis mindreverdig, og hvis han er glad i deg vil han føle seg akseptert. Når du i tillegg sier at din ONS var bedre enn gutten du holder på med. Hadde dette vært saken med meg, tror nok jeg ville blitt irritert jeg også, rett og slett fordi du sammenligner meg med en person som du tidligere har ligget med.

 

Hva du skal føle og mene er helt opp til deg selv, men vil råde deg til å prøve å se saken fra hans side før du kommer til noen forhastede sluttninger.

Lenke til kommentar
Gjest Harley Quinn

Jeg skjønte ærlig talt ikke hvorfor han reagerte som han gjorde. Seriøst, han fikk ikke hatt seg en gang og ble sur. Det får da være grenser for hva man skal bli sur av. Så hvis jeg kliner/tafser på en fyr og får nei til noe mer så har jeg lov til å bli sur for det? Gir lite mening!

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Fint å se andres meninger om dette og forskellige synspunkter. Og forskjellige meninger fra gutter og jenter. Skjønner fortsatt ikke at han skulle bli så sur for dette. Har han ventet i 22 år kan han like gjerne vente en uke til. Føler mer han bare bruker meg for å få seg noe.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...