Gå til innhold

Rift: Planes of Telara


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det burde dukke opp med en gang. Noe sånt som RIFT_BETA_VIP...somethingsomethingsometing.

 

Husker ikke hele, men det vises i hvertfall på kontoen at du har en beta nøkkel registrert på kontoen. Står det VIP noen plass i den, blir du automatisk invitert til alle events.

 

Det er vistnok 3 events igjen. Lvl cap for neste er 30, den etter der er 35, og siste er 42.

 

Syntes det er litt høyt å gå så langt som 42, med tanke på at max lvl er 50. Men men.

Lenke til kommentar

Video 2 -- Dynamic content

 

Ikke for å komme her å trolle møkk ut av øynene deres, men den der characteren der beveger seg bare helt teit for å si det på en barnslig måte :) Da mener jeg når den løper med sverd fremme. Ser ut som om characteren lener seg godt fremover og prøver å sprinte, men så jogger den bare. Likte heller ikke måten characteren stod på med sverd fremme. Står som en stiv stokk med noen grener (sverdene) stikkende ut fra siden. Ingen andre som fant dette irriterenes? :p

 

Ellers så spillet ganske greit ut

Lenke til kommentar

Er det bare å vente etter å ha tasta inn keyen til accounten?

Lurte jeg også litt på, kommer det en mail etterhvert altså som gir meg tilgang til spillet snart...Ventet 5-10min :)

 

Edit: Ser at Mildir ventet mange timer mellom posten sin, tar det så lang tid ?

 

EDit2: står fortsatt : You have not yet been invited to a beta event.

Endret av AllColor
Lenke til kommentar

Tok rimelig lang tid fra jeg fikk mail til jeg faktisk fikk lastet ned klienten.. So just chill :)

 

Er dagen etter.....skjekker mail kontoen for tilgang til klienten, og yepp, laster ned nå :)

Tok litt tid ja.

 

Takk til dere som kom med beta key. Tusen takk. Svært hyggelig å få prøve dette.

 

Edit: Patcher nå, eta 16 timer ! Bare lurer på om jeg kan avbryte prossesen uten at den begynner helt på nytt ? Tenk om strømmen går....og jeg som sitter på trådløst med bare 20% signal styrke..

Endret av AllColor
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...