Gå til innhold

Rift: Planes of Telara


Anbefalte innlegg

Halla ;D Spiller selv rift her, ganske ny i gamet egentlig, da jeg bare er lvl 15 :p Men sliter litt med en ting, inventoryen er jo alt for liten :S Den blir jo full i ett sett av diverse ting. Joa jeg har kjøpt meg flere bagger, men de er små de fleste av dem ;/

 

Finnes det noen bank greier der man kan lagre/oppbevare ting? Er vant til det fra Conan :p Vet det er ett mail/kjøpe folk her i spillet, men vil gjerne ha ett sted og lagre tingene mine også :p

 

 

 

 

Er forresten lvl 15 Female Bahmi - Necromancer - Warlock - Chloromancer ;) Husker ikke helt hvilken server jeg er på for øyeblikket, men det er nå en pvp server ;)

 

 

 

 

Btw syntes det går sakte og lvl alene av og bare gjøre quests ;/

 

 

 

Er bank i hovedbyen du kommer til , hvis du ikke har allerede en quest som leder deg dit. husk å huke av alt ved sidden av minimap så du får alle symboler på mappet , bank , auction osv. Pengene sparer du til større bagger du får kjøpt på AH ,20-bagger er ganske rimlige.Spar også til lvl 20 og 40 mount. Ta å gjør litt pvp , veldig bra xp , trykk på "K" for å få opp PvP.

 

tips til PvP server? den jeg er på nå er helt død.

 

Riptalon er alltid overfyllt ;)

 

Edit ; sorry du ser etter PvP server , Riptalon er pve.

Endret av Bulletus
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ragnarok spiller Defiant's på Bloodiron.

 

Akkurat nå søker vi etter følgende:

 

Raider's:

  • Cleric's - 2stk
  • Warrior's - 2stk

 

Casual og PvP'ers:

Alle klasser level 40+ er velkomne

 

Raid Status:

  • Greenscale's Blight - 5/5 (Farm)
  • Gilded Prophecy - 4/4 (Farm)
  • River Of Souls - 2/4

 

Les mer om oss og søk på http://forum.rr-guild.com

 

En video laget av Dajova etter vår første Greenscale Kill;

http://youtu.be/8kudqw21l_I

 

- Putresopp

Endret av Nutcaze
Lenke til kommentar

Hei.

 

Vurderer å teste Rift, og har et par spørsmål jeg håper noen gidder å svare på.

 

Jeg ønsker i utgangspunktet å spille healer, og ha da sett på Cleric.

 

Kan noen forklare kort om de forskjellige klassene/specs?

 

Etter som jeg leser på hjemmesiden, er det maaange klasser og flere kan heale?

Lenke til kommentar

Bare minner om at dere kan joine guilden min på Riptalon guardian ,vi er en kose-guild med 40-50 online hele tiden nå og jeg antar rundt 200 totalt (orker ikke telle :p ) , ekspanderer sterkt , kontakt meg Ponghealeren !

Jeg lurer på hva guilden heter, fordi jeg ser deg nesten aldri online

Lenke til kommentar

Bare minner om at dere kan joine guilden min på Riptalon guardian ,vi er en kose-guild med 40-50 online hele tiden nå og jeg antar rundt 200 totalt (orker ikke telle :p ) , ekspanderer sterkt , kontakt meg Ponghealeren !

Jeg lurer på hva guilden heter, fordi jeg ser deg nesten aldri online

 

Jeg fisker masse sjøørret omdagen så det blir litt lite spilling på denne årstida , guild heter Mystic Immunity , kontalt Zsolt og hils ham fra meg ; Ponghealeren :) Jeg spiller ca bare 2-3 timer omdagen men kommer sterkere tilbake ;)

Lenke til kommentar

Okey har sett den guilden lete etter spillere, men ventet på deg. Da joiner eg den neste gang eg ser den;)

 

Koselig det :) Ikke forvent deg formye da , vi har en fornuftig boss , bare kanskje 10 % er lvl 50 , men en koselig guild. Jeg telte 40 online heromdagen i pene ferieværet :)

 

Er min første karakter i Rift så er barre 37 selv, men på vei til 50:) Har spillt hele tiden uten guild så på tide nå.

Lenke til kommentar

Heisann folkens tenkte skulle kjøpe Rift idag. er vel mmo vet nå og rift ser ut det har det vil ha :)

 

Trenger litt help her når det gjelder klasse og server liker pvp warzones og seff pve.

Tenkte jeg skulle en mage men har ikke peiling på det souls hva er best og ta? liker og seff endel dps

og liker og mage med pet. help plz

 

Hei Bulletus

Virker dere er fin guild mystic håper kunne joine den :thumbup:

så hvilken sider er dere på? og server navn?

 

Best Regards Richard

Lenke til kommentar

Heisann folkens tenkte skulle kjøpe Rift idag. er vel mmo vet nå og rift ser ut det har det vil ha :)

 

Trenger litt help her når det gjelder klasse og server liker pvp warzones og seff pve.

Tenkte jeg skulle en mage men har ikke peiling på det souls hva er best og ta? liker og seff endel dps

og liker og mage med pet. help plz

 

Hei Bulletus

Virker dere er fin guild mystic håper kunne joine den :thumbup:

så hvilken sider er dere på? og server navn?

 

Best Regards Richard

Det vanligste er vel enten å gå elemental/storm

eller som jeg gjorde necro/lock

 

Begge er med pet :)

Lenke til kommentar

Hei Bulletus

Virker dere er fin guild mystic håper kunne joine den :thumbup:

så hvilken sider er dere på? og server navn?

 

Best Regards Richard

 

Hei ! kontakt Zsolt og hils ham fra meg ; Ponghealeren :) Vi er vel ca 200 medlemmer med 40-50 online hver dag , nå i ferien er det litt ymse da. Vi er først å fremst en sosial guild ,men det er alltid et eller annet som foregår :)

Vi er på Riptalon , guardian .

Endret av Bulletus
Lenke til kommentar

Bare minner om at dere kan joine guilden min på Riptalon guardian ,vi er en kose-guild med 40-50 online hele tiden nå og jeg antar rundt 200 totalt (orker ikke telle :p ) , ekspanderer sterkt , kontakt meg Ponghealeren !

Jeg lurer på hva guilden heter, fordi jeg ser deg nesten aldri online

 

Jeg fisker masse sjøørret omdagen så det blir litt lite spilling på denne årstida , guild heter Mystic Immunity , kontalt Zsolt og hils ham fra meg ; Ponghealeren :) Jeg spiller ca bare 2-3 timer omdagen men kommer sterkere tilbake ;)

Jeg fant ut litt etterpå at vi var i samme guild :p

Lenke til kommentar

Bare minner om at dere kan joine guilden min på Riptalon guardian ,vi er en kose-guild med 40-50 online hele tiden nå og jeg antar rundt 200 totalt (orker ikke telle :p ) , ekspanderer sterkt , kontakt meg Ponghealeren !

Jeg lurer på hva guilden heter, fordi jeg ser deg nesten aldri online

 

Jeg fisker masse sjøørret omdagen så det blir litt lite spilling på denne årstida , guild heter Mystic Immunity , kontalt Zsolt og hils ham fra meg ; Ponghealeren :) Jeg spiller ca bare 2-3 timer omdagen men kommer sterkere tilbake ;)

Jeg fant ut litt etterpå at vi var i samme guild :p

 

Der kan du se :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...