Gå til innhold

Krever 10 000 kr for Samsungs nettbrett


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Da har NetCom også åpnet for forhåndsbestilling av Galaxy Tab. Billigste totalpris hos dem er 7475,- med iConnect, som gir fri bruk av mobildata opp til 5 GB pr måned. Du betaler da 3299,- up front og 348,- i fast månedsavgift.

 

Ganske grei totalpris, i og med at Galaxy Tab koster fra 6500,- uten abonnement (ifølge prisguiden på Amobil). Man må jo ha et abonnement uansett hvis man skal bruke den som telefon/surfe via mobilnettet, og løsninger med tilleggskort koster 30/50 kr (hos NetCom iallfall), som nevnt tidligere.

 

 

Hmm, er det ikke ubegrenset GB, men etter 5GB så senkes hastigheten bittelitt?

Det var indeed en bedre deal enn telenor sin ja

Lenke til kommentar

Viktig å merke seg at NetComs pris inkluderer NetComs dekning, NetComs datatrafikkapasitet og NetComs kundeservice.

Er dette positivt eller negativt dersom man bor midt i Oslo? (Har brukt Telenordekning siden slutten av nittitallet)

 

Jeg ser at Netcoms pris vil spare meg omtrent 3000,- i løpet av ett år i forhold til det jeg betaler i dag. Altså omtrent akkurat mengden de har slått av selve enheten.. Hmm.

Lenke til kommentar
Husk at billige operatører som f.eks. One Call og Ludo IKKE har inkludert datatrafikk! Altså kan slike løsninger bli et veldig dyrt alternativ.
Feil.

 

Feks. har Onecalls «Folkepakka» 400 MB inkludert (ved siden av 400 minutter uten oppstart og 400 SMS for totalt 199kr/mnd). For de aller fleste er det mer enn nok, og enda en god grunn til å kjøpe mobilen til full pris og billigste abonnement ved siden av.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...