Gå til innhold

Hva er vitsen med Tracker?


Fornøyd med Tracker?  

26 stemmer

  1. 1. Fornøyd med Tracker?

    • Ja
      1
    • Nei
      25


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Nå er jeg på permisjon for tiden, så full innsikt har jeg ikke.

 

Men det har nok med resurser å gjøre. Er primært drift som skal svare der, administratorene våre er overarbeidet som det er og det meste utenfor deres rekkevidde. I tillegg er det en grense for hvor mye frivillig man er villig til å gjøre for en kommersiell aktør, det stjeler mer enn nok tid bare å svare på hvorfor ting ikke blir gjort og det er ikke alle som vil bruke time etter time på å ta seg av nettets negativitet.

 

Det vil løse seg med mer resurser, som vi håper kommer på plass. Inntil det er det bare å beklage, det er langt fra optimalt men utenfor vår kontroll (annet enn å gi beskjed til de som har makt og myndighet til å gjøre noe, noe vi gjør).

 

:)

Lenke til kommentar

Ja, ting var åpenbart enklere når vi var mindre, og ikke minst mer autoritære. Med så mange og så ulike brukere som vi har nå, og den forventningen som har oppstått om at brukene skal involveres i en helt annen grad enn i gamle dager, sliter vi åpenbart litt med kommunikasjonen. Men ofte er det rett og slett slik at mangel på nyheter betyr nettopp det. At ingenting har skjedd ennå. Det er ikke noe vi kan gjøre så mye med. Siden forumet er gratis (ja, jeg vet at dere hater å høre det), så betyr ikke flere brukere mer inntekter, bare mer arbeid. Nettreklame, spesielt det lille vi har av det på forumet, er desverre ikke gull verd ennå.

 

Geir :)

Lenke til kommentar
  • 11 måneder senere...
  • 4 uker senere...

Kan dere snart se igjennom alle problemene vi melder om i Tracker? Eller er det bare en ny forumkafé, hvor vi snakker til veggen?

Tracker vil bli prioritert fremover. Jeg har allerede gjort raid der idag og hadde et raid i helgen og.

 

Tracker gjør det for meg langt enklere å organisere det som kommer inn av tekniske feil og ønsker ved at det gjør det enkelt å filtrere på det som er gjort noe med osv.

 

Jeg skal være enig i at det kanskje ikke har sett ut som det har fungert helt optimalt, men det synes i alle fall jeg. For min egen del har det vært enklere å holde oversikt, kanskje er det den enkle oversikten som gjør det lettere for dere brukere å ikke se når noe blir gjort og. :)

 

Edit: hmm, jeg svarte på en ett år gammel post, jeg bør legge meg.

Endret av TSP
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...