Gå til innhold

Oktoberfest 2010 - HelenaN - Canon EF 35mm f/1.4L


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Her har du jo fått tre ganger røde elementer, den skinnende blanke scooteren, motorsykkelen lenger bak og reklameskilt (x2). Siden du har gått så tett på den skråstile scooteren har du også fått god dybdevirkning i bildet.

 

Edit: Du har oppdaget det flere av oss som har vært med på tidligere oktoberfester visste: Å gjennomføre er knallhardt, men verdt det.

Endret av k.n.b
Lenke til kommentar

Huff - synes det er vanskelig å kommentere her - det er liksom litt feil å spørre en Dame om hun har en rød uke for tiden.. :fun:

 

Døren var rett og slett glimrende! Grått, utslitt treverk, og hard og kontant konstantering at jo - dette er en "DØR". :D :D

 

Morsomt med gjentagende rødt i forskjellige fargetoner i Vespaen - fin bruk av vidvinkel - 35L er da også et snasent objektiv.. :)

Lenke til kommentar

Trondster: Jeg ventet bare på at noen skulle si det. :p

Takker! Ja, 35L er nydelig. :love:

 

Kaian: Tusen takk for hyggelig kommentar!

 

--

 

Vi var til Östersund i helgen og jeg regnet med at ta masser av bilder, men så ble det dessverre ikke. Jeg fikk i hvert fall tatt to bilder til Oktoberfesten. Begge er vel egentlig mer orange än röde, men, men...

 

 

Dag 8:

 

Scotland har Loch Ness, og Sverige har... Storsjöodjuret! :ohmy: Man fant dette bildet i en helleristning i trakten og bestemte seg for at det forestiller Storsjöodjuret, og det er nå symbolet for Östersund...

 

post-178020-1286728252,0998_thumb.jpg

 

EXIF: 35mm, f/1.4, 1/50, ISO 100.

 

 

Dag 9:

 

Livböye med Storsjön i bakgrunnen.

 

post-178020-1286728268,9903_thumb.jpg

 

EXIF: 35mm, f/1.4, 1/200, ISO 100.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...