Gå til innhold

Dine morsomme fyllehistorier


€uropa

Anbefalte innlegg

Jeg vet at det finnes en "promilletråd". Jeg vet ikke om den fortsatt er aktiv, men den går ut på å ramse opp punktvis hva som har skjedd etter hver eneste fyllekule. Jeg synes det er fryktelig stivt og kjedelig å lese.

 

Så her får dere poste deres morsomme fyllehistorier, hvis dere har noen. Så skal jeg poste et par av mine, men i dag orker jeg ikke.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Haha den er fin :)

Hater selv når jeg finner ut at jeg mangler mat i huset etter fest dog.

 

Noen bekjente i Stockholm fortalte at de hadde vært fulle helt til morgenen i en ukedag, vært beruset og noen ganske påtente. De fant et hus, som døra var åpent til, noen sov, noen spiste, noen dreit. Så gikk de etter noen timer og ryddet etter seg.

 

Så husk å låse dørene før dere går på jobb :ph34r:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
  • 4 måneder senere...

Helgetur til Ålborg med gode venner:

 

"Oioioiooi, sprit til 100 kroner flaska" wohoh. Starta på hotellrommet og burde vel egentlig endt der, men vi stakk ut til byen. Der er det ikke snakk om sjenkenekt til overstadig berusede personer nei. Husker ikke så mye av turen så blir litt stikkordsform.

 

Overstadig beruset, blir verdens beste venn med en ukjent danske for å dra på nach i Esbjerg (som er langt nok vekk), sovne på toget, våkne i Odense. Endte med at jeg dro på 7/11, kjøpte en øl og venta på toget tilbake uten verken penger på kortet eller på mobilen. Hadde småangst der jeg satt på den 4 timer lange turen tilbake uten gydlig billett og satsa på at ikke billetkontrollen kom, noe den da gjorde. Gikk heldigvis greit.

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Var i Barcelona ifjor med noen kompisser.

 

Hele historien er ganske vanskelig å fortelle, da de fleste minnene er hentet fra bildene som lå på digitalkameraet etterpå. Men kan vell prøve å gjennskape litt av det som var tidenes sykeste fylle.

 

Det hele starter på en fotballpub mens vi ser kamp og drikker øl. Jeg og kompissene mine roter oss opp i en gjeng med 5-6 mørkhudede utlendinger som vi vistnok har tilbringt mye av kvelden med. Happy Hour tok helt av, og vi bestilte rundt 10 øl i slengen hver runde.. Når vi skal forlate plassen stikker jeg og 2 av de andre kompissene mine kjapt ut døren, mens to andre blir holdt igjen av vaktene ettersom vi forlater oss en barrekning på rundt 110-120 euro.

 

Disse to kompissene mine er godt fysiske folk, og ettersom de var totalt dritings likte de ikke den røffe behandlingen fra vaktene - det endte i en gigantisk slosskamp mellom de 2 og 4 vakter. Vistnok sinnsyke scener, og det endte med at de tappet kredittkortet sitt ganske godt.

 

MEns dette skjedde hadde jeg og kompissene mine forlatt pubben og vandret ut i sidegaten, hvor en Hore-Sverm på rundt 20 stk hadde "stormet" osss og stod og tafset - vi stormen selvsagt fra de, men merket først etterpå at de jævla fittene hadde rundtstjålet oss. Jeg mistet lommeboken min, kompissen min mistet lommebok og mobiltelefon. Han ene mistet mobilen.

 

I sinne over det som skjedde, blandet med alkohol, bestemte alle 3 seg for å reise "hver sin vei". Herfra er det svart i omtrent 2 timer, før jeg husker at jeg står midt på Las Ramblas (Største shoppinggatern i Barcelona), uten et eneste pund på meg og totalt alene. Klokken er rundt 5 om natten, og det eneste jeg ser er vellkledde europeere som kjøper horer på hvert hjørne.

 

Jeg ringer kompissene mine, og prøver desperat å finne en måte å komme meg opp på hotellet på, som er ca 1 time borte. Eneste av de som tar opp telefonen er han ene som fikk sånn passe juling av vaktene, han gir meg det glatte lag av gloser og nekter å hjelpe meg. Tror jeg stod og tigget pund i 3 timer før jeg kom meg opp på hotellet igjen.

 

Bildene på kameraet fortalte noen sinnsyke historier. Lignende sluttscene på "hangover"filmen bortimot. Men vi sitter forsatt igjen med mange uoppklarte spørsmål enda. Litt av en kveld, ganske vanskelig å forklare alt som skjedde i dybden, da jeg ikke har all informasjonen selv. ;)

  • Liker 8
Lenke til kommentar

På Hovefestivalan 09 skulle jeg prøve tequila for første gang. Jeg satt på campen til noen jeg ikke ante hvem var, og fikk servert salt på hånda. Siden jeg ikke ante hva saltet var til snortet jeg det, før jeg styrtet tequila-shoten. Det gjorde fryktelig vondt, men det var til stor begeistring for alle de andre :p

  • Liker 7
Lenke til kommentar

Var i Barcelona ifjor med noen kompisser.

 

Hele historien er ganske vanskelig å fortelle, da de fleste minnene er hentet fra bildene som lå på digitalkameraet etterpå. Men kan vell prøve å gjennskape litt av det som var tidenes sykeste fylle.

 

Det hele starter på en fotballpub mens vi ser kamp og drikker øl. Jeg og kompissene mine roter oss opp i en gjeng med 5-6 mørkhudede utlendinger som vi vistnok har tilbringt mye av kvelden med. Happy Hour tok helt av, og vi bestilte rundt 10 øl i slengen hver runde.. Når vi skal forlate plassen stikker jeg og 2 av de andre kompissene mine kjapt ut døren, mens to andre blir holdt igjen av vaktene ettersom vi forlater oss en barrekning på rundt 110-120 euro.

 

Disse to kompissene mine er godt fysiske folk, og ettersom de var totalt dritings likte de ikke den røffe behandlingen fra vaktene - det endte i en gigantisk slosskamp mellom de 2 og 4 vakter. Vistnok sinnsyke scener, og det endte med at de tappet kredittkortet sitt ganske godt.

 

MEns dette skjedde hadde jeg og kompissene mine forlatt pubben og vandret ut i sidegaten, hvor en Hore-Sverm på rundt 20 stk hadde "stormet" osss og stod og tafset - vi stormen selvsagt fra de, men merket først etterpå at de jævla fittene hadde rundtstjålet oss. Jeg mistet lommeboken min, kompissen min mistet lommebok og mobiltelefon. Han ene mistet mobilen.

 

I sinne over det som skjedde, blandet med alkohol, bestemte alle 3 seg for å reise "hver sin vei". Herfra er det svart i omtrent 2 timer, før jeg husker at jeg står midt på Las Ramblas (Største shoppinggatern i Barcelona), uten et eneste pund på meg og totalt alene. Klokken er rundt 5 om natten, og det eneste jeg ser er vellkledde europeere som kjøper horer på hvert hjørne.

 

Jeg ringer kompissene mine, og prøver desperat å finne en måte å komme meg opp på hotellet på, som er ca 1 time borte. Eneste av de som tar opp telefonen er han ene som fikk sånn passe juling av vaktene, han gir meg det glatte lag av gloser og nekter å hjelpe meg. Tror jeg stod og tigget pund i 3 timer før jeg kom meg opp på hotellet igjen.

 

Bildene på kameraet fortalte noen sinnsyke historier. Lignende sluttscene på "hangover"filmen bortimot. Men vi sitter forsatt igjen med mange uoppklarte spørsmål enda. Litt av en kveld, ganske vanskelig å forklare alt som skjedde i dybden, da jeg ikke har all informasjonen selv. ;)

 

Du var full hvis du trodde pund var valutaen i Spania :D

  • Liker 2
Lenke til kommentar
  • 9 måneder senere...

Jeg har ingen spesielle fyllehistorier, men jeg er glad i å pisse over alt når jeg er full. En gang pisset jeg i vasken på hybelen min fordi jeg ikke orket å gå på dass, og en annen gang så pisset jeg i en gryte med mugnet pasta, som noen hadde kastet utenfor døren fordi de ikke gadd å vaske den. Det var kun fordi jeg tydeligvis synes det var morsomt!

 

Denne tråden trenger mer liv! :)

Endret av Gavekort
  • Liker 1
Lenke til kommentar

For et halvt år siden var jeg på fest samme dag som jeg hadde lest hardbarket til en økonomiprøve. Jeg ble ganske omtåket. Det skjedde ikke noe veldig spesielt, men en kompis viste meg noe han hadde skrevet ned i bilen senere. Jeg hadde holdt i husnøklene mine og sagt "prosentverdien av disse nøklene er 0,6 ganger 0,75".

Endret av Zarac
Lenke til kommentar

I fjor vinter hadde jeg vors hjemme, så jeg og noen kamerater ble ganske på'n etterhvert. Vi bestemte oss for å dra på byen etter en stund. Jeg husker vi gikk ut, jeg husker vi møtte på en mann som falt på isen hver tredje meter, men der stopper det.

 

Neste dag ringer en av kameratene, og han kunne fortelle at jeg visstnok også hadde falt på isen, og da sølt øl over hele meg. I tillegg kunne han fortelle at idet vi kom fram til utestedet, hadde jeg godnsakket med vakta, slik at vi alle kom inn gratis.

 

Jeg har også ridd på en kost, og påstått at det var hesten min. Da jeg var ferdig med den, satte jeg den oppå kjøleskapet.

 

Og så har jeg også hardnakket påstått at jeg var Nidelva, og la meg ned på gulvet og plasket og var bølger og hele pakka.

 

 

Edit: leif

Endret av sebbur
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Vel, er ikke akkurat en historie om meg, men noe jeg har opplevd.

 

Vi tar hele historien:

 

Sist torsdag var jeg og noen venner samlet på studentquiz som har relativt billig drikke. (30kr ølå feks). Ettersom dette var siste quiz i semesteret fikk de lagene som hadde vært med flest ganger gratis bonger. Vi endte opp med 15-20 bonger fordelt på 4-5stk. På en eller annen måte klarte vi også å vinne en pausequiz, hvilket resulterte i 20 nye bonger som måtte brukes opp denne kvelden. I tilegg til dette, hadde vi tidligere i semesteret vunnet et gavekort på 500kr på et utested, noe som vi også måtte bruke opp denne dagen. Det er jo dømt til å gå galt egentlig.

 

Etter x-antall alkoholenheter(drinker, øl, shots på utestedet) ble en av mine kamerater veiledet ut, og jeg traff tilfeldigvis på han. Jeg skimtet noe kjent i hånda hans, og så etterhvert at han hadde fått meg seg mine husnøkler. Ettersom han var "sørpa dritings" var mistanken stor for at han kunne ha knabbet med flere ting. Etter en liten humoristisk gjennomgang av lommer fant jeg.

 

- Nøklene mine

- Reservebankkortet mitt,

- Nøkkelkortet til dykkerklubben,

- 1 penn (som jeg hadde knabbet på quizen)

 

Riktignok lå dette i en lukket brystlomme, og i en jakke som ikke ligner på hans en gang, men anser det ikke akkurat som et forsøk på tyveri.

 

Det største spørsmålet etter denne kvelden, var egentlig hva pokker han skulle med:

-blodgiverkortet mitt (som han nokså motvillig gav fra seg)

 

hahaha

Endret av Melkesjokoladen
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...