Gå til innhold

Mangler vi et innvandringsfiendtlig, sosialistisk parti i Norge?


Anbefalte innlegg

Kanskje noen av de som kommer til USA klarer seg bedre, men for den innfødte befolkningen gjør det kun forholdene vanskeligere for dem, ettersom de ikke kan jobbe like lavtlønnet som innvandrerene som fosser inn. I tillegg har man en eksplosjon i kriminalitet de fleste steder hvor innvandringsbølgene slår inn som verst.

 

Litt latterlig egentlig å høre på folk som ikke kjenner amerikansk historie. Innvandrer skapte en superpower, både militært og økonomisk. Bølge etter bølge av innvandrere gjennom hele USAs historie bare skapte økonomiske vekst. California alene, som har ingen flertall rase og største antall innvandrer (26% befolkning som ikke ble født i USA) ville bli nummer 8 i verden når det gjelder BNP, større en Spania. Innvandring har skapt problemer, det er klart men økonomisk sett så har det blitt til stor fordel.

 

Det store problemer i europa har lite å gjøre med innvandring. Som amerikaner synes jeg det er litt merkelig at de store problemer ikke bli diskutert i disse fora mye i forhold til det ganske små problemer med innvandrig og integrering.

 

Det lukter som rasisme mer enn noe annet.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Multikulturalisme, det vil si innvandring i en ubegrenset form slik som under gjeldende ordning er ingenting annet enn et veldig farlig, menneskefiendtlig og rasistisk system som på sikt kommer til å fjerne den hvite mann fra jordens biologiske mangfold. Å beskytte vårt folk mot denne planlagte utryddelsen er en plikt og en selvfølge.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Det store problemer i europa har lite å gjøre med innvandring.

Det er en løgn. Innvandrere representerer det største problemet, og den største trusselen. Det er den faktoren som brukes mest penger på ifm nasjonal sikkerhet og overvåkning, og det er den faktoren som gjør Europas borgere mest utrygge. Du sitter i Amerika og forteller oss hvordan det er i Norge. Det sier sitt.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Multikulturalisme, det vil si innvandring i en ubegrenset form slik som under gjeldende ordning er ingenting annet enn et veldig farlig, menneskefiendtlig og rasistisk system som på sikt kommer til å fjerne den hvite mann fra jordens biologiske mangfold. Å beskytte vårt folk mot denne planlagte utryddelsen er en plikt og en selvfølge.

 

Joda, utryddelsen i USA har bare ført til økonomisk vekst, keep on coming!

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Multikulturalisme, det vil si innvandring i en ubegrenset form slik som under gjeldende ordning er ingenting annet enn et veldig farlig, menneskefiendtlig og rasistisk system som på sikt kommer til å fjerne den hvite mann fra jordens biologiske mangfold. Å beskytte vårt folk mot denne planlagte utryddelsen er en plikt og en selvfølge.

 

Joda, utryddelsen i USA har bare ført til økonomisk vekst, keep on coming!

 

Tror ikke du helt vet hva du skriver så jeg tenkte å ignorere det. Ja, jeg tror faktisk jeg gjør det.

 

Men sjekk gjerne ut motstanden nå mot illegale i Arizona og hele USA + + . Økonomien der går ikke særlig bra for tiden heller.

Lenke til kommentar

Vi har hatt mange slike partier i Norge. Eller, partier blir feil. Grupperinger, er mer korrekt. De har sjelden kommet så langt som å etablere politiske partier av sin ideologi. Med unntak av Norgespatriotene (som ble nedlagt i fjor). Om vi trenger, det er de sikkert delte meninger om, men vi har det ikke. Ta det som et tegn.

 

Dessuten, har vi jo FrP?

Lenke til kommentar

Multikulturalisme, det vil si innvandring i en ubegrenset form slik som under gjeldende ordning er ingenting annet enn et veldig farlig, menneskefiendtlig og rasistisk system som på sikt kommer til å fjerne den hvite mann fra jordens biologiske mangfold. Å beskytte vårt folk mot denne planlagte utryddelsen er en plikt og en selvfølge.

 

Joda, utryddelsen i USA har bare ført til økonomisk vekst, keep on coming!

 

Tror ikke du helt vet hva du skriver så jeg tenkte å ignorere det. Ja, jeg tror faktisk jeg gjør det.

 

Men sjekk gjerne ut motstanden nå mot illegale i Arizona og hele USA + + . Økonomien der går ikke særlig bra for tiden heller.

De samme illegale som gjør drittjobbene deres nesten gratis? Igjen så ser jeg ikke hvordan innvandrere truer USA.

 

De skal bare ha noen å skylde på. De liker ikke å kjefte på seg selv, så det er alltid noe annet.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Det store problemer i europa har lite å gjøre med innvandring.

Det er en løgn. Innvandrere representerer det største problemet, og den største trusselen. Det er den faktoren som brukes mest penger på ifm nasjonal sikkerhet og overvåkning, og det er den faktoren som gjør Europas borgere mest utrygge. Du sitter i Amerika og forteller oss hvordan det er i Norge. Det sier sitt.

 

Europeiske politikker har gjort en god jobb å skremme folk og øke overvåkning. Hitler lærte dem godt om fremmedfrykt og nasjonlisme. Politikerne håper europeerne glemmer andre problemer som gjeld og farlig økonomiske politikk.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Det store problemer i europa har lite å gjøre med innvandring.

Det er en løgn. Innvandrere representerer det største problemet, og den største trusselen. Det er den faktoren som brukes mest penger på ifm nasjonal sikkerhet og overvåkning, og det er den faktoren som gjør Europas borgere mest utrygge. Du sitter i Amerika og forteller oss hvordan det er i Norge. Det sier sitt.

Europas borgere mest utrygge? Hva er det du snakker om? Alt som genererer hat, som for eksempel den avataren din kan tolkes som, er farlig, og gjør oss utrygge. Såvisst er det fælt, det som skjer i Iran, men de absolutt aller fleste innvandrerne som kommer til Norge flykter fra nettopp all dritten. Vedder på at drapssaken på Mortensrud har gitt nynazistene (må for all del ikke blandes med nazisme) vann på mølla...
  • Liker 2
Lenke til kommentar

 

Tror ikke du helt vet hva du skriver så jeg tenkte å ignorere det. Ja, jeg tror faktisk jeg gjør det.

 

Men sjekk gjerne ut motstanden nå mot illegale i Arizona og hele USA + + . Økonomien der går ikke særlig bra for tiden heller.

 

Økonomisk veksten ¨har gått opp og ned av og til men har alltid gått opp når du tar den lengere sikt, og særlig i forhold til de fleste europeiske land med mindre innvandring.

 

30 prosent av alle Nobel prisvinnere var innvandrer og 70 prosent var første eller annen generasjon. Bidragelsen fra innvandrerne har alltid blitt større enn ulempene i USA. Statistikkene viser også at innvandringen fører til lavere krim i USA.

 

Keep on coming!

Lenke til kommentar

Det store problemer i europa har lite å gjøre med innvandring. Som amerikaner synes jeg det er litt merkelig at de store problemer ikke bli diskutert i disse fora mye i forhold til det ganske små problemer med innvandrig og integrering.

 

Det lukter som rasisme mer enn noe annet.

Jeg har sagt det tidligere, amerikansk innvandring er ikke det samme som europerisk innvandring. Det er forskjellige folk som kommer inn. I tilegg har Europa en velferdstat og en homogen kultur som også gjør intigreringen vanskligere. Innvandring kan vare både bra og det kan fungere darlig. Innvandring er ikke alltid positivt.

 

Det er ikke små problemer i det hele tatt, fordi rundt 30-55% av innvandrergruppene jobber mot 71%, og de som jobber tjener lite. I tilegg er kriminaliteten høyere og mange beholder radikale verdier. I Norge er også yrkesdeltagelsen deres kunstig høy pa grunn av en veldig sterk økonomi. F.eks. yrkesdeltagelsen er lavere i Sverige. I tilegg er det en sterk segrigering sann at de ikke blir intigrert. Dette har ikke skapt så mange problemer i dag når det er bare 3-4% av denne gruppen, men den øker veldig fort og det kommer til å skade økonomien og redusere velferdtjenestene når det er f.eks. 15% av dem. Men det kommer ikke til å stoppe der, det kommer til å forsette i økende fart hvis fertilitetsratene holder seg høye. Dette er et stort problem som vi bor ta alvorlig, og jeg kan ikke komme på en viktigere sak i Norge. Darlig økonomisk politikk kan bli reversert, det kan ikke daålig innvandringspolitikk.

 

Ikke glem at var viktigste ressuss er nordmenn. Bytter man ut nordmenn med uproduktive folk så vil Norge komme til a kollapse. Derfor er det ekstremt viktig å passe på at man har en god innvandringspolitikk. Er dettte rasistisk?

Endret av Camlon
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Vi har hatt mange slike partier i Norge. Eller, partier blir feil. Grupperinger, er mer korrekt. De har sjelden kommet så langt som å etablere politiske partier av sin ideologi. Med unntak av Norgespatriotene (som ble nedlagt i fjor). Om vi trenger, det er de sikkert delte meninger om, men vi har det ikke. Ta det som et tegn.

 

Dessuten, har vi jo FrP?

 

Antyder du at dersom vi klipper og limer litt fra partiprogrammene til FrP, SV og AP, vil vi få et sykt, tvers gjennom ondt parti?

Lenke til kommentar

Vi har hatt mange slike partier i Norge. Eller, partier blir feil. Grupperinger, er mer korrekt. De har sjelden kommet så langt som å etablere politiske partier av sin ideologi. Med unntak av Norgespatriotene (som ble nedlagt i fjor). Om vi trenger, det er de sikkert delte meninger om, men vi har det ikke. Ta det som et tegn.

 

Dessuten, har vi jo FrP?

 

Antyder du at dersom vi klipper og limer litt fra partiprogrammene til FrP, SV og AP, vil vi få et sykt, tvers gjennom ondt parti?

 

Naturligvis. Har du ikke forstått det ennda?

Hvis du er mer glad i deg selv enn mennesker på andre siden av planeten - så skal du kastes i en stor vulkan med et hakekors på. Å prioritere sine barns fremtid forran barn fra Somalia er en dødssynd. Ingen er bedre enn andre, og hvis du tror det så kommer SS-Reichizme og banker deg opp. Den eneste måten vi kan oppfylle vår medmennesklige plikt er ved å åpne alle grenser og la hele verden komme hit og forsyne seg av det Norske koldtbord. Vil du ivareta Norsk kultur og sikre velferd for de eldre og de kommende generasjoner så er du en Nazist.

 

Visste du ikke det?

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Europas borgere mest utrygge? Hva er det du snakker om?

Jeg snakker om noe som du vet alt for lite om.

 

http://www.aftenposten.no/klima/article3401406.ece

 

 

Og hvis du fortsatt ikke forstår hva jeg snakker om så kan du sette av en times tid på www.truthtube.tv og se muslimer i aksjon. Pass på å ha en bøtte i nærheten.

Nei, jeg forstår ikke hva du snakker om. Du linker til en artikkel som viser hva borgere i forskjellige land frykter mest av alt, og blander inn terrorisme (som artikkelen viser at mange vestlige lands borgere frykter mer enn noe annet) i det hele. Om man har ti tusen innvandrere i et rom, er sannsynligheten stor for at maks én av dem er en slem fundamentalist med onde hensikter.

 

Og frykt? Den terrorfrykten vi har er skapt av et hjernevaskende vesten som selv fremprovoserer terror (vel og merke når de ikke utøver det selv).

 

Popular tags på Truthtube:

{Boycott Muslim Businesses} taliban beheading swat valley pakistan police islam terrorist Islam Muslims Terror Jihad Dictatorship "An Open Letter to Muslims" New Politic "Middle East" Oil "Suicide Bombers" {Boycott Muslim Businesses} chechen russian conscript beheaded 6 conscripts russia beheaded vermin islam muhammad jihad Beheading {Woman Beheaded} Chechnya Russia Muslims Muhammad Koran Quran

 

Please. :!:

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Islamister har utført 54 terrorangrep i 23 forskjellige land.

Dette har produsert 811 døde mennesker, og 1602 hardt sårede.

 

 

 

I August 2010...

 

 

 

Du har ikke den fjerneste anelse om hva vi snakker om, så gjør oss alle en tjeneste og les litt om dette før du kommer her og forteller oss hvordan det er. Forøvrig kaster du rundt med tall som ikke har rot i virkeligheten. "Hvis du har ti tusen i et rom.." Flau lesing.

 

Prøv 20!

 

Kilde: http://www.tv2nyhetene.no/utenriks/hver-fjerde-unge-muslim-i-danmark-sympatiserer-med-islamister-3096476.html

Lenke til kommentar

Min mening er at vi trenger det. Nå mener ikke jeg personlig innvandringsfiendtlig, men et sosialistisk parti som fører en annen innvandringspolitikk enn den vi ser i dag. En langt strengere innvandringspolitikk. Dette er noe Norge helt klart har et behov for. Om Norge er klar for et parti som går mot de klassiske venstre - høyre skillene innen politikken, og stemme på et parti som forener høyre og venstre er en annen sak.

 

Det må gå an å kombinere en sosialistisk økonomi med begrenset innvandring uten å bli stemplet som nazist. Det har ingenting med nazisme eller raseteorier å gjøre.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...