Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Hjelp meg sjekke opp asian girls


Anbefalte innlegg

Hei!

 

Jeg er norsk men liker meget godt asiatiske damer. Asså asiatiske damer som bor i Norge ellers blir kultur forskjellen alt for stor.

 

Anyway hvordan kan jeg møte disse damene, jeg har ingen asiatiske venner, og ingen av mine venner henger med noen asiatere som jeg vet.Kan sikkert sjekke opp noen på byen men det går som regel dårlig da jeg freaker max ut siden de er så pene hehe, takler ikke prate med pene damer jeg bare fryser opp og får vondt i hjertet. Too much social pressure!

 

Anyway er det noen som har noen tips?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

men er det noe jeg kan gjøre med den sosiale angsten jeg får?

 

Prøvd noen ganger, men visst jeg scripter hva jeg skal si blir det så falkst og visst ikke blir det en del nøling noe som er en stor turnoff.

 

Vet ikke hva det er der, men har sosial frykt for og sjekke dem opp, men de er så pene :)

hvertfall mange av dem...

Lenke til kommentar

Hei!

 

Jeg er norsk men liker meget godt asiatiske damer. Asså asiatiske damer som bor i Norge ellers blir kultur forskjellen alt for stor.

 

Anyway hvordan kan jeg møte disse damene, jeg har ingen asiatiske venner, og ingen av mine venner henger med noen asiatere som jeg vet.Kan sikkert sjekke opp noen på byen men det går som regel dårlig da jeg freaker max ut siden de er så pene hehe, takler ikke prate med pene damer jeg bare fryser opp og får vondt i hjertet. Too much social pressure!

 

Anyway er det noen som har noen tips?

 

Jeg synes ikke du har riktig holdning. Ikke vær fiksert på asiatiske jenter eller noen gruppe. Date folk du liker, er pene og som er hyggelige. Ikke gå etter en spesifik rase, men det er greit å ha sine preferanser.

 

I Norge har du ikke sjangs. Det er altfor få asiatiske jenter i Norge, så siden du bor i Norge kan du like så godt gi opp og begynne å date hvite jenter istedenfor. Er du heldig så kommer du over en asiatisk jente en eller annen gang, men det viktigste for deg er erfaring og mange hvite jenter er søte de også. I tilegg er ikke akkuratt asiatiske jenter perfekte de heller, og ikke forvent at de er noe mer ærlige eller trofaste enn hvite jenter. Jeg ser ut til å ende opp med asiatiske jenter her i New Zealand, selv om jeg ikke går etter asiatiske jenter. Det blir bare sånn, fordi det er større sjangs for at de liker meg og at jeg liker dem, og i tilegg kjenner jeg noe flere asiatere enn hvite. I Norge datet jeg for det meste hvite jenter.

 

Det er egentlig ganske mye av det samme, bare at man må gå saktere med mange av dem. Seksualitet er mer tabulagt og du må gradevis åpne henne opp. I tilegg vil du ikke møte så mange igjennom fester. Blitt kjent igjennom klubber, eller igjennom venner i stor grad. Men dette er mine erfaringer og jeg har en tendens til å ende opp med jenter som har lite erfaring.

Endret av Camlon
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+56132

Det er en ting som garantert funker på hun asiatiske jenta, penger! Gi et inntrykk over at du har masse penger når du går på byen for da vil pengene dine tiltrekke seg de jentene og det vil gi avkastning for de er kun ute etter pengene.

Lenke til kommentar

Det er en ting som garantert funker på hun asiatiske jenta, penger! Gi et inntrykk over at du har masse penger når du går på byen for da vil pengene dine tiltrekke seg de jentene og det vil gi avkastning for de er kun ute etter pengene.

Ok, hva faen var det for et innlegg? Dårlig forsøk på tørr humor..? Noe så usaklig og frekt har jeg ikke lest på lenge. Kun fordi noen asiatiske jenter (sier ikke bare asiatiske, men også flere hvite) kun er ute etter pengene til mannen, så vil det ikke dermed si at alle andre jenter er det. Slutt å feie alle under en kam, du. Vet om flere europeere og asiatiske par som har vært sammen svært lenge og har det bra sammen.

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Det er en ting som garantert funker på hun asiatiske jenta, penger!

 

TS snakker om norsk-asiatere, altså asiatere som allerede er bosatt i Norge, og som mest sansynlig ikke bryr seg noe mer om penger enn etniske nordmenn.

 

og du tror virkelig pengene har mest å si?

Og det er helt feil også. De fleste asiatiske jenter som kommer rett fra Kina, Korea, Japan, etc. er ikke golddiggers. De eneste som virkelig er det, er de jentene du finner på barer og lignende i asia. Men de er der, for å møte hvite rike menn som kan gi dem en sjanse til å få oppholdstillatelse i vesten.

Lenke til kommentar

Det er en ting som garantert funker på hun asiatiske jenta, penger!

 

TS snakker om norsk-asiatere, altså asiatere som allerede er bosatt i Norge, og som mest sansynlig ikke bryr seg noe mer om penger enn etniske nordmenn.

 

og du tror virkelig pengene har mest å si?

Og det er helt feil også. De fleste asiatiske jenter som kommer rett fra Kina, Korea, Japan, etc. er ikke golddiggers. De eneste som virkelig er det, er de jentene du finner på barer og lignende i asia. Men de er der, for å møte hvite rike menn som kan gi dem en sjanse til å få oppholdstillatelse i vesten.

 

hvordan kan du si at det jeg sier er feil? det du sier har jo ingenting å gjøre med det jeg sa..

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+56132

Kanskje han siktet til at de asiatiske jentene som allerede er i Norge har utnyttet en slik situasjon som jeg har beskrevet for å ha brukt det som en inngangsbillett til Vesten?

 

Med andre ord de har allerede utnyttet den "penge/formue" greie, og det er en meget stor gjentagelsesfare, da de allerede har brukt den 1 gang for å komme inn til vesten, men så vil de gjøre det 2 ganger for å "beholde" eller fortsatt ha tilgangen til pengene eller formuen til for eksempel en nordmann.

 

Er det noen asiatiske jenter på forumet som kan svare på denne respektive problemstillingen?

 

Edit:

Dra på byen i dressen som halvfull hvor en bunke med tusen lapper henger ut av lommen, samtidig som du går i gullklokkene og gullsmykkene er godt synlige. Dette vil gjøre det bra på børsen og du får avkastning.

Endret av Slettet+56132
Lenke til kommentar

Dra på byen i dressen som halvfull hvor en bunke med tusen lapper henger ut av lommen, samtidig som du går i gullklokkene og gullsmykkene er godt synlige. Dette vil gjøre det bra på børsen og du får avkastning.

 

vel, jeg tviler på at TS vil tiltrekke seg de asiater jentene han er ute etter. TS spør om hvordan man sjekker opp etnisk asiatiske jenter, som er bosatt i Norge, ikke hvordan han kjøper en asiatisk prostituert.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...