Gå til innhold

iPhone - en god telefon?


vesletun

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg endrer emnetittelen, da den forrige ikke var særlig beskrivende for trådens innhold.

Jeg går sterkt ut fra at det er iPhone du ønsker tilbakemeldinger på, og ikke iPod Touch - da det er en mp3-spiller, og ikke en telefon.

 

Har selv en iPhone 3g, og er storfornøyd med den. Den gjør jobben, men du bør også se på Android-alternativene, som visstnok er overlegne på endel punkter.

Lenke til kommentar

Jeg er veldig fornøyd med min iPhone 4.

De som klager på telefonen er stort sett de som IKKE HAR DEN SELV.

 

 

Du liker å tro det du! Jeg har brukt vel så like mye penger på mine HTC, så du kan vel prøve å lure på hvorfor jeg og millioner andre ikke valgte Phone.

 

ser helst at mobilen er ny,men får jeg et gåt tilbud på andre tlf så aksepterer jeg det

Endret av vesletun
Lenke til kommentar

Jeg har ikke lyst å holde deg borte fra iPhone, men jeg anbefaler deg å gå ned til en telebutikk og se på de forskjellige mobilene. :)

 

Evt kan du vente på Desire HD til vurdering!

har desvere ikke telebutikk der jeg bor nerneste butikk er ca 25 mil unda,må nok bare brukke dataen for å finne meg en mobil.så det er derfor jeg skulle hat svar

Lenke til kommentar

Men daså! Det er litt dumt å kjøpe en mobil uten å se den fysisk, for du klarer aldri å få det virkelige inntrykket.

 

Jeg anbefaler å søke artikler hos amobil eller en annen mobil-side, så kan du se hvilken kritikk de forskjellige mobilene får! Jeg anbefaler også å søke litt på youtube etter ønskede mobiler.

Lenke til kommentar

Om du skal ha noe rundt 2000 kroner kan du jo se litt på de to nye kommende LG Android modellene.

http://itpro.no/art/15302.html

 

Tenkte spesielt på "Optimus One" som prismessig antydes til rundt 2200,-

 

Nå er jo dette med pris vekslende utfra om du skal kjøpe subsidiert telefon med abonnements binding eller ønsker å kjøpe uten (fullpris).

Ganske viktig å opplyse om i tråden din egentlig.

Lenke til kommentar

Hvilken som interesserer deg! :)

 

Du kan blant annet søke på følgende:

iPhone 4G

Samsung Galaxy S

HTC Desire HD (Om du ikke finner noe så er den relativt lik HTC Evo 4G)

Sony Ericsson X10

HTC HD2

Men .. er vel ingen av disse som matcher det eneste kravet til trådstarter, om pris under 2000 ;)

 

=1000&pricerange[high]=2000&detailId[]=2058%285607%29"]HTC Magic, Galaxy Spica, SE X8/X10mini får man til under 2000 kr om dagen i følge prisguiden.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...