Gå til innhold

Hva sier ekspertene til denne maskinen? Til gaming


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har satt sammen en maskin som skal brukes til gaming og kontorbruk.

Skjerm og annet utstyr trengs ikke.

 

Hadde vært helt topp om noen av dere eksperter der ute hadde et minutt eller to til å se over listen og komme med tilbakemeldinger :-)

 

Listen sees herfra: http://www.prisjakt.no/mypage.php?a=julenissen&m=1135

 

Tusen takk!

Jeg ville byttet ut disken med en som ikke "skrur seg av" i tide og utide, for det kan nok skape en del frustrasjon på sikt.

Lenke til kommentar

Sant som branick sier, disken du har valgt er 5400 RPM. Hvis du skal bruke disken til OS og programmer, bør du kjøpe en 7200 RPM. For Samsungdisker betyr det en Spinpoint i stedet for Ecogreen, for eksempel denne.

 

Eller ser det bra ut, men jeg ville valgt Nvidia skjermkort for øyeblikket (GTX 460, 470 eller to GTX 460 i SLI) da du får mer for pengene med dem for tiden. Og så ville jeg lagt litt mer penger i kabinettet. Fractal Design R3 er veldig bra.

Lenke til kommentar

Sant som branick sier, disken du har valgt er 5400 RPM. Hvis du skal bruke disken til OS og programmer, bør du kjøpe en 7200 RPM. For Samsungdisker betyr det en Spinpoint i stedet for Ecogreen, for eksempel denne.

 

Eller ser det bra ut, men jeg ville valgt Nvidia skjermkort for øyeblikket (GTX 460, 470 eller to GTX 460 i SLI) da du får mer for pengene med dem for tiden. Og så ville jeg lagt litt mer penger i kabinettet. Fractal Design R3 er veldig bra.

 

Støtter det her egentlig. Hovedkortet gir deg ikke mulighet for SLi eller CF, men 460 GTX er et knall kort.

 

Samsung Spinpoint F3 vil vel være den beste disken.

 

Greit nok kabinett du har valgt, men har erfaring med at det er særdeles lurt å legge litt penger i et kabinett.

Endret av Maccan
Lenke til kommentar

 

Støtter det her egentlig. Hovedkortet gir deg ikke mulighet for SLi eller CF, men 460 GTX er et knall kort.

 

 

 

Maccan, tror du roter litt nå, det hovedkortet støtter faktisk både SLI og Crossfire. Et lite kutt fra Asus sin side om det hovedkortet:

 

Supports NVIDIA® Quad-GPU SLI™ Technology

Supports ATI® Quad-GPU CrossFireX™ Technology

 

Så det vil ikke være noe problem å kjøre 2 x GRX 460 i SLI på P7P55D Deluxe.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...