Gå til innhold

Airline Mogul, for oss flynerder! Oppdatert førstepost.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nå har jeg fått utvida en del :)

 

Leaser et Fokker 50 for 3 millioner i måneden og ser ut til at det skal gå greit å tjene inn det. Og har to Dornier 128-2 i bestilling, billige fly så de bør det være mulig å tjene inn raskt.

Skrevet

Får straks et par 737, de er bestilt fra Boeing fikk jeg beskjed om, og jeg kan straks lease de. Lurer på om man kan dobbeltlease? :p

 

Hvordan leaser man fra fabrikanten?

Skrevet

Får straks et par 737, de er bestilt fra Boeing fikk jeg beskjed om, og jeg kan straks lease de. Lurer på om man kan dobbeltlease? :p

 

Hvordan leaser man fra fabrikanten?

 

Vedder 1 million spillpenger på at han leaser fra Cathay wink.gif

Skrevet (endret)

Har begynt sparingen til en Fokker 50 High Performance. Tar litt over 50 pax, flyr i nesten 300 nautiske i timen og har en helt ok turn time i forhold til andre i den prisklassen.

 

Eneste som er kjipt er at den koster ca. 9.5M

 

Denne skal operere ruter til Wien, Roma og Oslo.

Endret av Mchansern
Skrevet (endret)

Da annonserer HelveticAir herved utvidelse til Manchester. En ATP og en A322 (leasing) ventes i morgen kveld som da skal utvide rutetilbudet ytterligere.

 

Regnskapet for juni ser lovende ut, til tross for en veldig rød start.

 

post-87361-1285358579,586_thumb.png

Endret av TrondH86
Skrevet (endret)

Begynte rødt jeg også kan man si, men tar seg opp etterhvert...

 

Har også startet opp noen ruter fra Wuhan Tianhe International i Kina. Hippiene skal ta over verdeninv_biggrin.gif

post-170171-1285358727,9056_thumb.png

Endret av iskaldcola
Skrevet

Da har Speedy Air nettopp lagt inn bestilling av en stk Fokker 50 High Performance. Har ikke bestemt oss for hvor rutene skal gå enda, men sannsynligvis blir det ikke noe problem.

Skrevet

Da har ledelsen i South African Airways lagt inn request på en Dash-8 100 som skal erstatte B707 på innenlandsrutene som for øvrig har fått konkurranse fra en på forumet her! :nei:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

:p

Skrevet

Kjedelig og vente når bare pengene bare ruller inn men man har ingen ledige fly og det er heller ingen fly til salgs/leie :thumbdown:

DOC: € 4,647,332

Bank Balance: € 70,536,534

Airline Value: € 91,976,759

Skrevet

Er det noen her som vet hvordan vedlikeholdsutgiftene blir utregnet?

 

Er det gjennomsnittsalder og samlet nypris på alle flyene i selskapet, eller blir det regnet ut individuelt for hvert fly?

 

Grunnen til at jeg lurer sånn er fordi jeg akkurat impulskjøpte et 5 år gammelt 737.. Vet ikke om det var så lurt, får se hvordan det ser ut når neste måned starter  :hmm:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...