Gå til innhold

Airline Mogul, for oss flynerder! Oppdatert førstepost.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har vært litt offline fra spillet en ukes tid. Har mange fly å sette opp, bla: 7 Concorde, 40 A320-200, 10 767-300ER, 6 757-200 og 4 747-300.

Så jeg skal kjøre meg en tur for å handle litt redbull og cola får å sette opp alle i dag?:p

Gjest Slettet+127836
Skrevet

Åja.. Afghan Air denies the enemy transportation :p

Gjest Slettet+127836
Skrevet

En av hver kjøpt. :)

Skrevet

Æsj, tror jeg gjorde årets bomkjøp.. Kjøpte en 727-200 til 108 millioner. Har en inntjening på hele 300k... :new_woot:

• Liker 1
Skrevet

Æsj, tror jeg gjorde årets bomkjøp.. Kjøpte en 727-200 til 108 millioner. Har en inntjening på hele 300k... :new_woot:

Det er jo ikke så ille. Hvis du bruker den til kjempelange ruter pleier du å havne på 3-400k med 757-200. Jeg hadde 5x 747-400 som bare tjente inn ca 400k hver, det er dårlig business det :D

Skrevet

La ut et par 767-300ER til leasing jeg (takk til KongKake for flyene som lå til salgs), og har bestilt 20 nye A320-200 med en motor som gir bittelitt bedre range og marginalt mindre drivstofforbruk. Disse kommer også til å gå ut på leasingmarkedet, og det kommer også 2 747-400.

Hvis noen vil lease noe annet, si i fra, for jeg aner ikke hva jeg skal gjøre med pengene her.

Selv etter noen relativt store innkjøp har jeg 12 milliarder på bok.

Gjest Slettet+127836
Skrevet

Høh, Concordene var borte i dag tidlig ihvertfall. Kjøpte to 767. :)

Skrevet (endret)

Der passerte National Airlines 1 milliard i Airline value. Mangler kun 84 milliarder til toppen. Pass dere. ;)

Endret av Eksistens
  • Liker 1
Skrevet

Da har jeg kastet meg ut i konkurransen med Consigliere Airlines.

Hvor stor inntjening har dere normalt med 737-200? Slik det ser ut nå er den bare det dobbelte av det jeg drar inn med MD-87 Executivene, og det er dårlig business da de koster 7 gangeren..

Artig spill da, dere skal få det tøft i toppen etter hvert!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...