Gå til innhold

Intervju personen under deg

T.O.E

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har ingen stor interesse for kunst. Jeg flytta for omtrent et halvt år siden, så å finne bilder å henge opp har ikke akkurat vært førsteprioritet.

Har du jobb? I såfall, hva slags jobb?

Skrevet

Eg har ein deltidsjobb utanom skulen der eg sett opp nye maskinar for Statoil (jobbar i YIT). Av og til jobbar eg som avløysar hos naboen heima og.

Gler du deg til livet ditt i framtida?

Skrevet (endret)

Oslo Vest.Middag er 1740 hver dag, jeg er vanemenneske som faen.

Helger er det noget senere.

Liker du å reise? I så fall, hvor?

Endret av Mchansern
Skrevet (endret)

Ja, jeg liker å reise. Overalt egentlig, bortsett fra "Syden". Hater å reise utenlands for så å være strandet i parasollhelvete sammen med 30 000 andre nordmenn.

Skal du kjøpe Fifa 12?

Endret av Hanske
Skrevet

Jeg sitter og fyller ut noen papirer fra enhetsregisteret. (har planer om å registrere politisk parti i løpet av uken, sammen med kompiser)

Når har du planer om å legge deg i kveld?

Skrevet

Jeg synes Vinmonopolet er en av de bedre tingene i Norge. Vi har langt bedre utvalg på alkohol enn hva f.eks danskene har, som ikke har pol. Tobakk bryr meg ikke.

Hva er den dyreste tingen du har kjøpt med egne oppsparte penger?

Skrevet (endret)

På en skoletur til utlandet var det en random som skulle rane meg. Han tok kvelertak, jeg besvimte og da jeg våknet etter et par minutter, hadde jeg tisset på meg. Veldig flaut, men vennene mine var veldig hyggelige, heldigvis. Læreren var også i nærheten og hjalp meg til legevakt.

Har du noen gang vært utsatt for ran, lommetyveri e.l.?

Endret av Hanske
Skrevet (endret)

Nei, faktisk (og heldigvis) ikke... Men har opplevd en fyr som angrep enn annen med øks på Karl Johan rett foran meg... :scared:

Hva er det beste en venn har gjort for deg?

Endret av PolarCow
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...