Gå til innhold

Intervju personen under deg

T.O.E

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Skal jeg kjøpe det blir det til PC, men jeg er enda såpass usikker at jeg avventer og ser. Kan hende jeg bare hopper bukk over det, spiller alt Team Fortress 2 og det holder med ett spill til online for min del.

Hva er det mest verdifulle du har fått signert av en kjendis?

• 2 uker senere...
Skrevet

HAr fått signert et bilde av meg og iron maiden , der vi står sammen oppe på scenen før en konsert, av Bruce Dickinson. Vokalisten i maiden.

Hva er ditt værste kjøp noensinne?

Skrevet

Det var vel pappa som kjøpte den, men det var en Packard Bell. Tror vi fikk den i 1996-1997. Den kunne skilte med hele 1 GB harddisk og greier. Utrolig!

Hvilke spill har du tenkt å kjøpe i høst/vinter?

Skrevet

Det må nesten bli Uncharted 3 og Assassin's Creed: Revelations. De kommer dessverre fryktelig nærme hverandre... :/

Har du planer om å reise snart, og hvorhen går turen i så måte?

Skrevet

Begge døde for mange år siden, men likte vel farmor best :) Mulig fordi jeg nesten ikke husker noe av farfar :p

Hvis du hadde fått 50,000 kroner i hånda og måtte bruke de opp innen 24 timer, hva ville du ha brukt de på?

Skrevet

Kommer litt an på personen og situasjonen, men som regel er det "Hallo, går det bra?" i og med at det er på jobb.

Flaskevann med eller uten kullsyre?

Skrevet (endret)

Med selvfølgelig, hva er poenget med å kjøpe flaskevann uten kullsyre, kan likesågodt ta vann fra springen.

Hvilken film har du sett flest ganger?

Endret av TMB

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...