Gå til innhold

Nye Desire-varianter fra HTC


Anbefalte innlegg

Syns Amobil og andre nettsider som omtaler disse to telefonen burde ta seg tid til å være litt mer presis når det kommer til prosessorene i disse telefonene.

 

Virker som at folk tror at Desire HD har samme prosessor som Evo eller Desire.

 

Og det virker som at noen tror at Desire Z vil bli tregere enn den orginale Desire.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Solicia: Jepp, dette var malplassert tunge de lux. Det ble plutselig mange Desire-navn å holde rede på, og da snek det seg inn en feil.

 

Angående generelt prosessorkrøll;

 

Ser at folk er revnende uenige omkring hva slags type prosessorer dette faktisk er. HTC sier i sine faktaark lite annet enn 1 GHz og 800 MHz. Vår informasjon om dette er basert på inntrykket av hva flertallet sier i dagens nyheter, så vi har i praksis gått etter hva de største og mest etablerte mobilnettstedene sier. Langt de fleste hevder det dreier seg om en MSM8255 fra Qualcomm, og ifølge Qualcomm er dette et produkt i Snapdragon-serien.

 

http://www.qualcomm.com/products_services/chipsets/snapdragon.html

 

Vi kommenterer heller ikke hastigheten på brukeropplevelsen i artikkelen, men vi nevner at klokkehastigheten hos Desire Z er lavere enn hos tidligere produkter. Hvorvidt dette påvirker brukeropplevelsen i positiv eller negativ retning er vanskelig å si foreløpig.

 

Vi vil forsøke å få fatt i 100% bekreftet informasjon på CPU/SOC/brikkesett som sitter i disse i løpet av de nærmeste dagene.

Lenke til kommentar

Pris:

HTC Desire HD - 4500 kroner

HTC Desire - 2800 kroner

 

Kor får ein Desire til 2800? Eg fant den til dette tidlegare. (2500 faktisk), men no er det Telenor som leverer den rimeligast. 3007 med abonnementet Super.

 

Står at forventet pris på Desire HD er 4900kr i artikkelen, regner med det er uten abb (logisk nok).

Derfor er det vel bare rimelig å sammenligne med billigste Desire pris uten abb også, i skrivende stund 3796kr på prisguide.

 

Virker forøvrig som en veldig interessant telefon, har lenge siklet over Desire, og droid telefoner generelt. Er egentlig mest spent på om kameraet er noe å skryte over, ettersom det er det eneste som Desire virkelig har fått trekk for tideligere.

 

Spent på tester og evt sneekpeak!

Endret av siindre
Lenke til kommentar

@R083r7

Vent til Android har hatt større markedsandeler enn IOS en stund, så vil nok Android etterhvert ha større spillutvalg :)

 

Ser for meg at Android får en ganske lik skjebne som Windows. Mest utbredt, ha flest programmer, og størst utvalg i maskinvare. (Og det negative som følger med.)

IOS tror jeg vil bli for de som vil betale det lille ekstra for et flottere, men mindre utvalg i enheter, utstyr og programmer :)

 

Just my thoughts.

Endret av Khaffner
Lenke til kommentar

Får håpe samsung kommer med en god telefon med 720p super AMOLED skjerm i slutten av året/neste år :wee:

 

EDIT: Kan godt være fra en annen produsent, men Galaxy S ville jeg kjøpt for lenge siden hvis jeg ikke hadde hatt en nesten halt fungerende Nexus One

Endret av Zoro Sama
Lenke til kommentar

Det er MSM8255 som står i Desire HD, og den er en del av Snapdragon-familien. Dette ifølge HTCs pressemelding som jeg ikke har fått finlest før nå - dette var av en eller annen grunn ikke oppført i spesifikasjonslisten.

 

(edit)

 

Venter fortsatt på svar angående norsk tastatur på Desire Z.

Endret av fjarle
Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...