Gå til innhold

HTC Desire HD - Generell diskusjon/levering/leverandører


TheMoonMan

HTC Desire HD  

507 stemmer

  1. 1. Kommer dette til å bli din nye Android telefon?

    • Ja, uten tvil!
      314
    • Nei, dette er ikke noe for meg
      58
    • Jeg har ikke bestemt meg enda
      135


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg har bestilt min HTC desire HD hos Lefdal. Sendte mail før helga og spurte om levering, og fikk da fortalt 20.11.10.

 

Er det noen andre som har bestilt derfra som har hørt noe mer?

Jeg avbestillte min fra lefdal på fredag. ( hadde bestille fra komplett også). Han fra lefdal skjønte meg siden de hadde problemer med levering og de fikk ikke inn før i slutten av måneden

Lenke til kommentar

Til dere som har fått den. Stemmer det at 720p filmingen lagger?

 

 

Det er mange som har nevnt denne laggingen...

sånn som jeg har forståt er det at 720p tar såpass mye minne/CPU at det er ganske vanlig at bildet kan lagge ved hyppige bevegelser..men når du får den på pc eller på nett så lagger det ikke i det hele tatt.

kan fort hende at min forståelse er feil...men sånn fikk jeg det fortalt av en som kunne det..

så den laggingen på telefon er pga telefonen ikke takler det ikke selve videoklippet

Lenke til kommentar

Til alle dere som lurer på leveringstid, ikke klarer å vente osv, de fleste Telekiosken butikker iallefall i Bergen, har denne tilgjengelig over disk fra i morgen av, og nesten ingen ventelister. Ja, Telekiosken er kanskje noen hundrelapper dyrere enn div nettbutikker, men da har dere telefonen i hånden i morgen :)

 

Til dere som spør om farge på tlf. På leverandøren min sin hjemmeside, står det 2 varelinjer, både black og mocha. Virker jo som om det er 2 farger, men garanterer ikke noe

Lenke til kommentar

Hvis min HTC Desire HD er mocha så kommer jeg til å legge den ut på finn.no og bruke pengene på å kjøpe en "black" fra et annet sted.

 

Forstår deg godt. I grunnen vanskelig å forstå hvorfor Mocha er en "option". Er det virkelig noen som foretrekker det foran svart?

Lenke til kommentar

Hvis min HTC Desire HD er mocha så kommer jeg til å legge den ut på finn.no og bruke pengene på å kjøpe en "black" fra et annet sted.

 

Forstår deg godt. I grunnen vanskelig å forstå hvorfor Mocha er en "option". Er det virkelig noen som foretrekker det foran svart?

Ja, kona skal ha den i mocha :yes:

Lenke til kommentar

Hvis min HTC Desire HD er mocha så kommer jeg til å legge den ut på finn.no og bruke pengene på å kjøpe en "black" fra et annet sted.

 

Forstår deg godt. I grunnen vanskelig å forstå hvorfor Mocha er en "option". Er det virkelig noen som foretrekker det foran svart?

Det blir litt som å si: "Er det virkelig noen som foretrekker samme kjønn fremfor det motsatte?" Smaken er som baken, alt er subjektivt osv osv ;)

 

Det er klart telefonen min gjerne kunne vært svart, men jeg ser den stort sett bare forfra og der blir jeg møtt av 95% skjerm uansett <3

Endret av LtdEdFred
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Hvis min HTC Desire HD er mocha så kommer jeg til å legge den ut på finn.no og bruke pengene på å kjøpe en "black" fra et annet sted.

Regner med du har kjøpt den på internett, så hvorfor ikke benytte angreretten sånn at du får pengene tilbake. Da slipper du mest sannsynlig å tape penger over finn.no. Bare et forslag.
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...