0Marius Skrevet 15. september 2010 Skrevet 15. september 2010 (endret) Sikkert noe enkelt, men jeg får ikke dette bakgrunns bildet til å bli som jeg vil.. Link: - CSS: @charset "utf-8"; /* CSS Document */ * { margin:0; padding:0; background: url(http://-/start/images/bgnews.jpg); /*background-position: top center;*/ /* background-repeat: repeat-y; */ background-repeat: no-repeat; /*background-color: #white; */ } #title { text-align: center; text-shadow: #6374AB 20px -12px 2px; font-size: 150%; } #news { margin-top: 10%; margin-left: 35%; } Hva er det jeg gjør feil? Endret 31. juli 2011 av LSĐ
blackbrrd Skrevet 15. september 2010 Skrevet 15. september 2010 (endret) Du har glemt å si hvordan du vil det skal se ut... Å bytte ut: * { med body { Gjør kanskje det du vil.. hvem vet? Endret 15. september 2010 av blackbrrd
Matsemann Skrevet 15. september 2010 Skrevet 15. september 2010 Legg det på body eller #title, #news eller noe. Legger du det på * får du det bildet som bakgrunn i _alle_ ting på nettsiden.
0Marius Skrevet 15. september 2010 Forfatter Skrevet 15. september 2010 Du har glemt å si hvordan du vil det skal se ut... Å bytte ut: * { med body { Gjør kanskje det du vil.. hvem vet? Jaja, det var ikke være. Hehe Takk for hjelpen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå