Gå til innhold

Den forhåpentligvis store Vindictus (MMORPG) tråden.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvem bryr seg?

For meg så er spillet om gameplayet, ikke om å hore seg rundt med customization osv. Hvis du vil spille sånne spill så for du da heller spille APB, champions online osv.

Spillet er også da i beta, mye kan skje.

Skrevet

Kommer vel til å bli mye customization da spillet må smått livnære seg på mikrotransaksjoner, hvor dette er i form av kosmetiske ting. Har ikke fått spilt noe særlig, er lvl 8 men skal nok spille det resten av dagen for combat'n er virkelig artig! :thumbup:

Skrevet

Hvem bryr seg?

For meg så er spillet om gameplayet, ikke om å hore seg rundt med customization osv. Hvis du vil spille sånne spill så for du da heller spille APB, champions online osv.

Spillet er også da i beta, mye kan skje.

Om jeg husker riktig er det bare EU versjonen av Vindictus som er beta, og ikke engelsk versjonen. Isåfall er det bare å spille US versjonen, noe jeg gjør. (Har ikke prøvd den nye EU-betaen)

Skrevet

Yes, da var beaten ferdig. Ble bare lvl 18, hadde hele kobold winter setet, men ble jo aldri lvl 20 så fikk ikke brukt chest'n..

Men var gøy så lenge det varte! Ser fram til Open beta/release, og flere klasser (Evie spesielt)

Skrevet (endret)

woohoo, takk for tipset.

Peiling på om vi må laste ned en ny client, eller om vi kan forsatt bruke den for 'closed' beta?

Endret av -Léon-
Skrevet

Det er vist bare til å starte Vindictus så vil spillet oppdatere seg selv.

Serveren virker litt ustabil akkurat nu, men det blir vel bedre etterhvert.

• 3 uker senere...
Skrevet

Se her fant jeg tråden ja.

Starta for et par dager siden og kommet meg til LvL 13 med en Evie char.

Kaller meg Thyriel ingame. Om noen vil spille sammen evt. har et guild som kan være aktuelt (kun sosial spilling for min del for nå) så er det bare å si ifra =)

Må si jeg er imponert over hvor god kampmekanikken ser ut til å være. Liker det at all skade i utgangspunktet er mulig å unngå osv.

Skrevet

Spilte igjennom noen brett og må si jeg synes dette var et veldig standard og uinspirerende spill..

Må vel rett og slett slutte å teste sånne gratisspill, det er sjeldent noe for meg.

Skrevet

Jeg likte spillet frem til jeg kom til level 30 og innså at det ikke er noen variasjon i det hele tatt. Altfor ensformig for min smak

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...