Gå til innhold

dårlig rygg mens man er i militæret


Kjellcorp

Anbefalte innlegg

Er i militæret nå. snart ferdig med rekrutten. er igjen bare 2 uker ca. Og sliter veldig med skuldre og rygg siden jeg kom hit.! Det ligger også i genene at vi i slekta har problemer\sliter med det. men det finnes jo ikke noe rapporter på det.

Har fått lege erklæring på at jeg ikke skal bære GRU, våpen o.l. (fri tatt for all bæring og belastning av rygg\skuldre i 1 uke) skal også ha 4-6 behandlinger av kiropraktor.

 

Men, problemet er at det kommer ikke til å bli bedre tror jeg ettersom jeg har konstant vondt. noen som vet hvordan jeg bør gå fram for at de skjønner det ? og eventuelt hva jeg bør gjøre. ?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Med skadene. Schlatters er ikke for evig, nei. Du blir visst nødt til å lese litt om det!

Hatt meget store schlatters siden jeg var 15, er 22 nå. Jeg må nok lese litt om det ja! for hvis jeg kan bli kvitt de så vil jeg jo det. men ikke til hvilken som helst pris, lært meg å leve med smerten og det å ikke kunne sitte på knærne.

Lenke til kommentar

I først post skriver du at du skal til Kiropraktor, de har generellt bra peiling på skjelett og plager man kan ha. Som regel mye bedre enn en vanlig lege.

 

Ta en grundig prat med kiropraktoren når du er hos han/henne, hvis kiropraktoren finner ut at det plager deg noe kronisk så burde det ikke være noe problem å få en skriftlig erklæring på dette som du kan bruke for å få lettere tjeneste eller eventuellt fritak fra militærtjenesten.

Lenke til kommentar

hvorfor jeg pusha meg selv gjennom det? fordi jeg ikke skal la mine fysiske skavanker være til et hinder for meg på noe som helst måte!

 

pentumsmart: med de skadene eller militæret? er ikke slatters 4 life da?:S eller sier du at jeg kan bli kvitt de??

Sånn at du er sikker på å bli virkelig plaget senere i livet?

Lenke til kommentar

hvorfor jeg pusha meg selv gjennom det? fordi jeg ikke skal la mine fysiske skavanker være til et hinder for meg på noe som helst måte!

 

pentumsmart: med de skadene eller militæret? er ikke slatters 4 life da?:S eller sier du at jeg kan bli kvitt de??

Sånn at du er sikker på å bli virkelig plaget senere i livet?

 

bra noen er enig med meg.

Lenke til kommentar

hvorfor jeg pusha meg selv gjennom det? fordi jeg ikke skal la mine fysiske skavanker være til et hinder for meg på noe som helst måte!

 

pentumsmart: med de skadene eller militæret? er ikke slatters 4 life da?:S eller sier du at jeg kan bli kvitt de??

Sånn at du er sikker på å bli virkelig plaget senere i livet?

Det kan så være. Men når man har slik voldsom allergi som jeg har, det er den som er det største problemet. Da har man et litt annet syn på livet. Dessuten så gikk det jo bra, ryggen er bare et lite hakk verre, men ikke noe problem til vanlig=)

Lenke til kommentar

hvilken sykdom er det snakk om da ?

Da er jeg blitt pålagt å ha kiropraktor snarest ettersom det er så vondt. Spurte også hva som skulle til for at folk skjønte at det var vondt, fikk beskjed om å ta det med ro og gå til kiropraktoren. deretter eventuelt komme tilbake vis det var like ille eller ble verre.

 

Men hvordan er det å få fritak ifra militær tjenesten etter rekrutten da ? er ikke det verre ?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...