Gå til innhold

D-Link DWA-556 Wireless - får blåskjerm


Anbefalte innlegg

Hei, sliter litt med det trådløse nettverkskortet jeg nettop har kjøpt.

 

Problemet er så.

Kjøpte dette kortet da jeg så på tilbakemeldinger fra folk på komplett som skrøt at det funket så bra med windows 7. Ser da nå i ettertid på windows 7 compability at det ikke er kompatibelt.

 

Satte i kortet som er PCIe. Innstalerte driveren fra cd-platen som fulgte med når jeg kjøpte kortet. Da den var ferdig å innstalere stod det at jeg måtte sette i kortet. Som allerede stod i da. Lyset på kortet blinker grønt bak pcen min. Og jeg finner det på device manager.

 

Hadde gitt helt opp på kortet helt til jeg ved en tilfeldighet fant kortet mitt inne på windows update. Da jeg kjørte den oppdateringen kom jeg for første gang på nett med kortet. Funket fett en stund, men får blåskjerm ca hvert 20 minutt. Så med fersk driver fra d-links hjemmeside, eller med driver fra cd-platen finner ikke pcen min kortet. Og med driver fra windows finner den kortet og det funker. Men jeg får bare blåskjerm etter kort tid.

 

Ville bare sjekke her om noen vet hva jeg kan gjøre for å få det til å funke. Hvis ikke må jeg bare sende det tilbake å prøve et nytt et. Takker på forhånd hvis noen vil prøve å hjelpe. :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...