Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

sjekker jenta meg opp?


Anbefalte innlegg

hei, jeg har gått på ungdoms skolen i 3-4 uker nå og det er en jente som noen ganer stopper meg på veien hjem og spør om hvor jeg bor og mange andre spørs. noen ganger i pausene kommer hun: Hei! det er du jeg snakket med! vi kommer sikkert til å bli bestevenner! sjekker hun meg opp eller bare kødder hun?

 

p.s: denne jenta er driit pen så hvis hun sjekker meg opp trenger jeg tips

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Du har i vertfall fått grønt kort virker det som. Bare fortsett å snakke med ho og vis innsjativ. Bare snakke mye med ho og ha ho litt rundt lillefingeren til du finner ut om hun vil noe seriøst eller ikke. Vis du føler for det kan du be henne med på en kopp kaffe eller kanskje på kino? Da anbefaler jeg at du enten spør henne når det bare er dere to eller på sms/facebook og lignende. Altså ikke gå med hode nede i bakken og prikk på ryggen hennes mens hun står med venninegjengen sin og spør om hun ville være kjærester.

 

Uansett virker dette som en bra start på ungdoms livet, dette kommer nok til å gå bra skal du se :)

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Hvis du møter henne på vei hjem fra skolen igjen, og hun begynner å spørre deg, så kan du vite at det kalles flørting. Det er helt normalt. Jenta vet antageligvis ikke at hun flørter engang, hun synes bare det er litt spennende å prate med deg. Jeg synes du skal kjøre på. Spør om hun vil finne på noe. Enkelt å greit. Jeg GARANTERER at hun sier ja ;)

Lenke til kommentar

Siden du går i 8. klasse og stiller dette spørsmålet på et forum, regner jeg med at du ikke har hatt mange kjærester. Ungdomsskolen representerer en av de periodene i livet da du skal vokse og forandre deg mest. Jeg foreslår at du skal prøve deg fram hvis denne jenta er "driitpen". Jeg tipper det er 50/50 mulighet for at det fungerer. Uansett kommer du til å lære av dette. Lykke til.

Lenke til kommentar

Du har i vertfall fått grønt kort virker det som. Bare fortsett å snakke med ho og vis innsjativ. Bare snakke mye med ho og ha ho litt rundt lillefingeren til du finner ut om hun vil noe seriøst eller ikke. Vis du føler for det kan du be henne med på en kopp kaffe eller kanskje på kino? Da anbefaler jeg at du enten spør henne når det bare er dere to eller på sms/facebook og lignende. Altså ikke gå med hode nede i bakken og prikk på ryggen hennes mens hun står med venninegjengen sin og spør om hun ville være kjærester.

 

Uansett virker dette som en bra start på ungdoms livet, dette kommer nok til å gå bra skal du se :)

 

Ja en kopp kaffe hørtes jo ut som en god idè :)

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-GlDE6z

Ja en kopp kaffe hørtes jo ut som en god idè :)

Er det vanlig at folk som nettopp har begynt på ungdomskolen tar en kaffe? Tror ikke jeg kjente noen som drakk kaffe på den tiden.

 

er ikke det en linje som passer bedre på litt eldre folk?

Det var spøøøk -.-"

Lenke til kommentar

For å backe deg opp; jeg likte kaffispøken! :thumbup:

 

Men det er bare til å kjøre på. Hvis ikke du gjør det vil du bare angre etterpå, og da tenker du bare på hva som KUNNE vært. Det suger. :thumbdown:

Kanskje ikke kjøre på med overnattings med en gang, men noe enkelt. Noe casual, som ikke nødvendigvis trenger å ta så fryktelig lang tid. Ikke stikke på kjøretur til oslo, if you catch my drift.

Lenke til kommentar

For å backe deg opp; jeg likte kaffispøken! :thumbup:

 

Men det er bare til å kjøre på. Hvis ikke du gjør det vil du bare angre etterpå, og da tenker du bare på hva som KUNNE vært. Det suger. :thumbdown:

Kanskje ikke kjøre på med overnattings med en gang, men noe enkelt. Noe casual, som ikke nødvendigvis trenger å ta så fryktelig lang tid. Ikke stikke på kjøretur til oslo, if you catch my drift.

som for eksempel?

Lenke til kommentar

Tja, vi har da så mangt. Kino er jo allerede nevnt, men jeg personlig føler at det er litt waste. Ikke får du særlig god kontakt med jenten, du sitter jo bare og ser for deg selv i utgangspunktet, og ikke blir du noe mye mer kjent med henne heller med mindre dere finner på noe etterpå. Da er det bare til å gjøre det først?

 

Når det er sagt ville jeg på denne årstiden med dette været kanskje spurt om hun ble med å grille med noen venner. Trenger ikke å ta forever, men kan fort utvkle seg til mer enn en time eller to. Hvis du er interessert i sport og har noen venner som bedriver dette kan du kanskje spørre om hun blir mer å se en kamp?

 

Noe lignende dette tror jeg er bra, og jenten føler at du er chill men samtidig keen på å være med henne.

 

 

Lykke til, og pass på å holde oss updated! :thumbup:

Endret av feggy
  • Liker 3
Lenke til kommentar

tja.. virket som Carlgutt var seriøs ang kaffe og når jeg gikk på barneskolen så var det ingen der som røykte, men nå er det mange som gjør det. Kunne jo hender at kaffe slår an tidligere enn før..

 

Var bare ett forslag så ikke at han var så ung når jeg skrev det. Uansett når jeg sa kopp kaffe så mente jeg liksom bare ta henne med på noe ikke så høytidelig liksom der de bare kan bli litt kjent. Når man spør noen med på en kopp kaffe så er det jo ikke fordi man har så jæææævlig lyst på kaffe, men fordi som sagt man vil bare ha ett sted man kan chille og bli litt kjent. Vis jeg spør deg om du vill komme opp i leiligheten min å ta en kopp kaffe etter at vi har vært på en hot date så betyr ikke det at jeg vil at vi skal sitter der å drikke kaffe hele natten.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...