Gå til innhold

Juletråden 2010 - God jul!


Xanman

  

121 stemmer

  1. 1. Ribbe eller pinnekjøtt?

    • Ribbe
      68
    • Pinnekjøtt
      53
  2. 2. Rød eller brun julebrus?

    • Rød
      76
    • Brun
      45
  3. 3. Går du i kirken på julaften?

    • Ja
      20
    • Nei
      101


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Anyway, håper VG lager ny julekalender med Egil i år, 2008 var epic

ah, jaaa! Så enig, så enig, det hadde virkelig gjort julen komplett for min del.. Jeg virkelig elsket den julekalenderen. Får bare håpe at hvis de lager en slik julekalender nr. to som blir ufattelig mye dårligere enn nr 1. Sånt skjer jo ofte...

De hadde en i 2007 også, så det blir i så fall nummer 3 :p

 

Hva håper vi på som julekalendere på tv i år, da? Jul i Blåfjell og Vazelina er de ultimate, for min del.

Tøyengata, Vazelina og The Julekalender :love:

Endret av Subject Delta
Lenke til kommentar

Hva håper vi på som julekalendere på tv i år, da? Jul i Blåfjell og Vazelina er de ultimate, for min del.

 

Leste en plass at det blir Jul på Månetoppen i år. Ganske naturlig nok siden det var blåfjell i fjor. Selv synes jeg Blåfjell er bedre enn Månetoppen, men det blir nok helt ok koselig : ) De andre kanalene har jeg ikke hørt noe om...

 

Anyway, håper VG lager ny julekalender med Egil i år, 2008 var epic

ah, jaaa! Så enig, så enig, det hadde virkelig gjort julen komplett for min del.. Jeg virkelig elsket den julekalenderen. Får bare håpe at hvis de lager en slik julekalender nr. to som blir ufattelig mye dårligere enn nr 1. Sånt skjer jo ofte...

De hadde en i 2007 også, så det blir i så fall nummer 3 :p

 

Ah, beklager, var ikke klar over dette.

Lenke til kommentar

Gahhh... ikke jul igjen :thumbdown:

Tror jeg må flytte et sted de ikke feirer jul jeg.

Alltid det samme julemaset, den samme julematen i maaaange dager og tilhørende stress.

Gaver er jo alltids hyggelig, samme med familietreff men føler det varer for lenge. Det hadde holdt med bare 2-3 dager for min del. :roll:

 

/drepe juletråden med Grinchen-tanker

Lenke til kommentar

Gahhh... ikke jul igjen :thumbdown:

Tror jeg må flytte et sted de ikke feirer jul jeg.

Alltid det samme julemaset, den samme julematen i maaaange dager og tilhørende stress.

Gaver er jo alltids hyggelig, samme med familietreff men føler det varer for lenge. Det hadde holdt med bare 2-3 dager for min del. :roll:

 

/drepe juletråden med Grinchen-tanker

 

/calling you a combo-breaker! :D

Lenke til kommentar

Leste en plass at det blir Jul på Månetoppen i år. Ganske naturlig nok siden det var blåfjell i fjor. Selv synes jeg Blåfjell er bedre enn Månetoppen, men det blir nok helt ok koselig : ) De andre kanalene har jeg ikke hørt noe om...

Det var ikke blåfjell i fjor, det var barnas superjul eller noe sånt..

Lenke til kommentar

Leste en plass at det blir Jul på Månetoppen i år. Ganske naturlig nok siden det var blåfjell i fjor. Selv synes jeg Blåfjell er bedre enn Månetoppen, men det blir nok helt ok koselig : ) De andre kanalene har jeg ikke hørt noe om...

Det var ikke blåfjell i fjor, det var barnas superjul eller noe sånt..

Barnas Superjul var kalenderen i 2008, i 2009 var det blåfjell, og i 2010 kommer Månetoppen : )

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...