Gå til innhold

Kamptråd - Norge vs Portugal (EM-kvalik)


Latias

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-EIV2CS

JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!

 

Ellers så har Huseklepp fått til det meste av det lille Norge skaper. Må ha mer possesion, men det blir trangt på midten med 10 mann (5+5). Kunne godt sett at Riise hadde et bedre mottak på pasningen fra Gamst. Jeg lever i håpet på 3p, men det er jævlig idiotisk av kommentator å begynne å snakke om playoff. Snakkes om 45 laange.

Lenke til kommentar

synes riise egentlig var ganske god i første.. :)

 

gamst derimot fikk jo ikke til noe før 2 gode forsøk på innlegg på overtid. Hauger og så jeg lite til.

 

Whæler (eller hvordan det skrives) er det nesten litt bra ble byttet ut, virket usikker hele omgangen. Demidov er kanskje ikke den mest rutinerte tho

 

 

------

 

Mine tanker om omg 1 :p

Lenke til kommentar

JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA! Huseklepp! :D For en tabbe :ohmy: VdS hadde aldri gjort det der og der ser dere hvorfor SAF er Verdens beste manager. Han aksepterer ikke slurv!

 

Bare for å svare på denne, hva har Alex Fergusen med denne tabben å gjøre? Eller Van der Sar for den sags skyld?

 

for å sette det i perspektiv så hadde VdS aldri gjort det der. Og SAF aksepterer aldri slikt slurv...

Lenke til kommentar

JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA! Huseklepp! :D For en tabbe :ohmy: VdS hadde aldri gjort det der og der ser dere hvorfor SAF er Verdens beste manager. Han aksepterer ikke slurv!

 

Bare for å svare på denne, hva har Alex Fergusen med denne tabben å gjøre? Eller Van der Sar for den sags skyld?

 

for å sette det i perspektiv så hadde VdS aldri gjort det der. Og SAF aksepterer aldri slikt slurv...

Så hvordan forklarer du Barthez som førstekeeper i 4 år da?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...