Gå til innhold

Konkurranse: Konkurransehøst del 4


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det er bare å spørre meg om link.

 

Helt greit at enkelte påstår at halve poenget er å finne spillet, men du vinner ingenting ved å finne det. POENGET er faktisk å få høyest poengscore, i den absolutt dårligste utgaven av Tetris jeg noensinne har forsøkt.

 

Jeg tar av meg hatten for de som har fått så høy poengsum, og har innsett for lenge siden at jeg aldri kommer til å slå noen av de uansett. Vi har allerede en vinner :)

 

Så jeg deler linken til de som ønsker av disse ulike årsakene:

 

a) alle forstår hvorfor spillet er "gjemt". Amobil vil ha klikk!

b) å basere en "seriøs" konkurranse på et spill som nesten ikke går an å spille er idiotisk

c) spillet er fult av reklame, konstant, overalt. Moro? Nei

d) det går selvfølgelig ikke an å sette spillet på pause. Hvorfor? For da kan det jo hende du forsvinner ifra skjermen og ikke får sett reklamen

e) fordi det ikke står i reglene at man ikke kan dele hvor spillet faktisk ligger, og uten å finne spillet vil man aldri kunne delta i konkurransen. Som sagt, man vinner ingenting om man finner spillet, MAN MÅ SPILLE!

 

Men sjansen for at henger på denne siden er minimal, så man har flaks om man får linken ifra meg, for å si det sånn:)

Endret av TheMoonMan
Lenke til kommentar

Jeg fucker da ikke opp for noen. Poenget er å få høyest score.

 

Jeg tenker på de stakkars menneskene som aldri får deltatt i denne konkurransen når de selv ikke finner spillet.

 

Om det er amobils ønske, at det skal sitte 200 ungdommer å klikke vilt rundt på siden dems, så ja: da ønsker jeg å dele det med de, så også de har en reel sjans til å vinne.

 

Dessuten står det jo ikke i reglene at man ikke kan dele informasjon som gjør at andre også får deltatt i dette spillet, og det har jeg min fulle rett til å gjøre :)

 

Sitat: "De tre høyeste poengsummene etter en uke vinner." Get it?

 

Samtidig kan alle de som ønsker å bruk sin egen fritid på å lete etter en så uforsvarlig gjemt link bare gjøre det. Så kan resten spørre om å få. Det betyr ikke at de vinner noe som helst av den grunn:)

Endret av TheMoonMan
Lenke til kommentar

Så fordi DU ikke får det til så skal du ødelegge for alle andre ved sabotere den delen av konkurransen som er å finne spillet? Takk, skal du faen meg ha. Jeg har ikke fått all verdens beste score selv, men gidder ikke fucke for andre likevel.

 

Ser ikke helt hva du syter etter, når du var en av de første som spurte etter link. I tillegg spurte du det på off-topic forumet, som mulig trekte til seg en del ekstra folk til konkurransen.

Lenke til kommentar

c) spillet er fult av reklame, konstant, overalt. Moro? Nei

 

Eg gav folk et hint om at eg merket bedre ytelse når eg trykket på shift under spilling. Dette gjør at reklamen på tetris brikkene slås av. Lettere å se og spille tetris når man har enfargede blokker og ikke flerfargede.

 

Frikish

Lenke til kommentar

c) spillet er fult av reklame, konstant, overalt. Moro? Nei

 

Eg gav folk et hint om at eg merket bedre ytelse når eg trykket på shift under spilling. Dette gjør at reklamen på tetris brikkene slås av. Lettere å se og spille tetris når man har enfargede blokker og ikke flerfargede.

 

Frikish

 

Det er et godt tips også, fikk litt høyere score av det. Det går desverre for fort til at jeg klarer å holde kontroll på det etter at jeg bikker 15k. Kudos til alle som har klart over 30k. Veldig imponerende, jeg sammenlikner det med å styre en gammel tilhenger ned en fjellsti på grunn av de elendige kontrollene

 

Edit: Men det er jo likt for alle, så man kan jo se på det som en del av konkurransen :p

Endret av -Zeitgeist-
Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...