Gå til innhold

PL. Everton vs Manchester United - 11.09.2010


Old Game

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Når var sist marginene var på vår side? Jeg kan faen ikke huske det.

 

5 minutter før og etter pause idag. 3-1 var flatterende. Ingen unnskyldning for å slutte å spille etter 90 minutter da.

 

Tipper det blir tidenes hårføner nå etter kampen, men Ferguson må virkelig gå i seg selv i tillegg. Synes ikke Man Utd ser så sterke ut nå lenger, vinnerkulturen som har holdt dere på topp virker å være borte for øyeblikket.

Lenke til kommentar

Hmm. Det var da voldsomt til dømming allerede. Beste seriestarten på 4 år dette, jeg er ikke så bekymret iallefall..

 

Problemet er jo at det kunne vært 12 poeng og 2 veldig sterke borteseiere mot Fulham og Everton. Men for all del, godkjent+ seriestart for Man Utd, selv om Newcastle og West Ham hjemme skal være 6 poeng.

Lenke til kommentar
Hva skal man si? Nok engang kaster vi poeng i dass på overtid. Herregud for en taperkultur det har blitt i dette laget. Når sist vant vi to PL kamper på rad? Hæ? Flaut å se hvordan vi GANG PÅ GANG taper på innsats.

 

Helga er ødelagt. Seriøst gråtkvalt så det holder.

Det er faen ikke sant. Kvalmt hvor lite spillerne bryr seg. Med fuckings VDS, Giggs, Scholes, Neville, Berba, O Shea på banen så opptrer vi så fuckings patetisk. Var faen meg Arsenal-klasse av oss på slutten der. Så jævlig child. Ikke engang barna til Wenger, eller klovnene til Benitez anno 09 kunne knekt på den måten. 2 ganger på 3 kamper nå. Herregud så latterlig.

 

Og fuckings Langli. Tålte ikke å komme over til storbrittania og bli introdusert for billig øl. Mellomlanding i Amsterdam. Påpekte kortet til Nani som aldri kom 5 ganger, mens albuene til Arteta og Cahill var null stress. Tverrliggerskuddet til OShea ble lagt i samme bøttekott som en helt ufarlig heading av Fellaini. Snakket om sikre 3 poeng til United etter 70 minutter. Dick.

 

Skylder faen meg på Rooney også. Faen for en kødd han er.

 

Allikevel. Jeg sa det i uker før kampen og jeg sa det i dag. Det var en bombesikker U, og jeg ler av idioten som posta på første siden i tråden, angående uvitenhet osv. Bull. Helgen er ødelagt og helvete ta folk som later som de bryr seg om fotball. Dø.

 

11. September. Trist dag. Tenk så ironisk om City vinner.

Lenke til kommentar

Når var sist marginene var på vår side? Jeg kan faen ikke huske det.

 

5 minutter før og etter pause idag. 3-1 var flatterende. Ingen unnskyldning for å slutte å spille etter 90 minutter da.

 

Tipper det blir tidenes hårføner nå etter kampen, men Ferguson må virkelig gå i seg selv i tillegg. Synes ikke Man Utd ser så sterke ut nå lenger, vinnerkulturen som har holdt dere på topp virker å være borte for øyeblikket.

Det er som sagt ikke bare marginer. Det er også idioti. 3-1 var ikke veldig flatterende. Hvem som har ballen mest har ikke en dritt å si. Man scorer mål på sjanser og United hadde mange flere sjanser enn Everton. Normalt sett hadde vi vunnet denne kampen greit. Men det er vår feil at det skjer. Vanligvis blir man ikke straffet med 2 mål på 2 feil, men man risikerer jo selvsagt at det kan skje.

Endret av Geir M
Lenke til kommentar

Sjokkerende no doubt, dette har vel aldri skjedd manu før? Med to målsledelse, ikke ofte uansett. Jeg synes egentlig manu var heldige til slutt, ser du for deg at dommeren hadde blåst viss det var manu som var på vei fremover i slutten? Det kan ikke jeg, manu 4 - 3 city noen? Ja jeg er selfølgelig subjektiv, men tror nok det er litt relevant likevel.

Lenke til kommentar

Og fuckings Langli. Tålte ikke å komme over til storbrittania og bli introdusert for billig øl. Mellomlanding i Amsterdam. Påpekte kortet til Nani som aldri kom 5 ganger, mens albuene til Arteta og Cahill var null stress. Tverrliggerskuddet til OShea ble lagt i samme bøttekott som en helt ufarlig heading av Fellaini. Snakket om sikre 3 poeng til United etter 70 minutter. Dick.

 

Tror det er den kjipeste kommentatoren jeg har hørt, ikke noe engasjemang, og Nani burde selvfølgelig tåle å bli slått til blods. Ikke gidder han kommentere at han faktisk blør og.

 

Ellers var det en rævva kamp av i hovedsak Neville, Evra og O'Shea. Evans vaklet også voldsomt til tider, mens Giggs hadde noen farlige pasninger i forsvar.

 

Skylder på kollektiv Blackout.

 

 

BÆSJ!

Lenke til kommentar

Tror det er den kjipeste kommentatoren jeg har hørt, ikke noe engasjemang, og Nani burde selvfølgelig tåle å bli slått til blods. Ikke gidder han kommentere at han faktisk blør og.

Haugevis med engasjement ved flere anledninger. Nevner i fleng: 1-0, 2-3, 3-3, headinga til Fellaini som strøy 16-meterskrittet, assisten til Osman, redningene til Howard osv.

 

Har skrudd av telefonen og vurderer å legge meg. Synd jeg ikke har sjangsen til å gå å tuppe noen i trynet ellerno. Tror det hadde hjulpet. En saftig narkose hadde vært king nå.

Lenke til kommentar

Det er ikke det at vi kommer til å ligge 4p bak CFC (som har verdens enkleste kampprogram) som gjør noe, det som svir så jævlig er at det er andre bortekampen på rad som vi har "avgjort" sent i kampen, men som vi kaster i dass på overtid.

 

Forsvaret vårt har blitt helt latterlig dårlig.

 

 

Vi spiller ikke dårlig defensivt. Everton hadde ballen mest og vi sto veldig bra i mot. Men vi fullfører ikke kampene. Mi mister konsentrasjonen på slutten og tror vi har vunnet. Dette er en uvane vi må kvitte oss med veldig fort

Lenke til kommentar

Det er ikke det at vi kommer til å ligge 4p bak CFC (som har verdens enkleste kampprogram) som gjør noe, det som svir så jævlig er at det er andre bortekampen på rad som vi har "avgjort" sent i kampen, men som vi kaster i dass på overtid.

 

Forsvaret vårt har blitt helt latterlig dårlig.

 

 

Vi spiller ikke dårlig defensivt. Everton hadde ballen mest og vi sto veldig bra i mot. Men vi fullfører ikke kampene. Mi mister konsentrasjonen på slutten og tror vi har vunnet. Dette er en uvane vi må kvitte oss med veldig fort

5 baklengs på 2 bortekamper lukter det Blackpool av Limbeck.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...