Gå til innhold

Patent på avslutning av et OS


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

hw.no gjør alt "riktig". De finner en uinteressant sak om MS. MS er kontroversielle og bare det å nevne dets navn vil få folk til å fly i flint og kommentere på forum at "MS er såååå teite ass".

 

Så finner de et annet kontroversielt punkt i artikelen, nemlig patenter. Dette er også noe som får idioter til å gå bananas på forum med "æsj så dumme dem er, dette er teit".

 

hw.no journalisten blir betalt pr klikk på artikelen, så han lager en fordummende og latterlig artikel med noe tabloide greier. Egentlig bare sprøyt det som står der. Egentlig bare løgn alt sammen.

Resultatet er en helt rabiat artikel som får folk til å rive ut sitt hår og og kommentere vilt i forumet.

 

Hvorfor gjør hw.no dette? Eier dem ikke skam?

 

Dette genererer klikk. Man kan kun tjene penger gjennom reklame igjennom klikk. Mer klikk = mer penger.

 

Ergo er det bedre for et latterlig firma som hw(edda) å bare skrive om tøys, tull, meningsløse ting, løgn, ræl, piss - for det tjener dem penger på.

 

Og så går dere teite fjortiser på denne limpinnen hver eneste gang *sukk*.

Lenke til kommentar
Søren der ble jeg lurt av artikkeloverskriften. Når jeg leste avslutning av et OS, så tenkte jeg i de baner at Microsoft hadde ett ønske om å kunne terminere/avvikle operativssystemet fra brukerens PC.

 

ja enten det eller at de kunne si at nå avslutter vi et OS, og resultatet blir at alle som kjører det må bytte eller ende opp med en maskin som ikke funker.

 

var tydeligvis trøtt når jeg leste overskrifta, selv microsoft er ikke så extreme tror jeg...

Endret av Spirre
Lenke til kommentar

Ser ikke helt nyhetsverdien i dette. Microsoft, IBM, Apple, HP og alle andre store IT-selskaper patenterer hver eneste tanke de har. Det er derimot svært sjeldent de går til sak mot noen med bakgrunn i patenter. Apple gjør det en sjelden gang når His Steveness føler seg tråkket på, ellers så fungerer patentene stort sett på samme måte som atomvåpen, de hindrer gigantene i å gå i strupen på hverandre siden alle vet at alle har patenter som kan brukes mot alle.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...