Gå til innhold

Minecraft.no - Hardworks buildserver 24/7


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Vil bare minne litt om at selv om det ikke er så mange regler til hvor og åssen du kan bygge, så HAR vi faktisk regler som en burde følge.

 

har kanskje ikke hvert så aktiv men vi hadde et par episoder der veier og broer ble bygd overalt.

 

Så: Ikke bygg over, under, eller i nærheten ( ca 10 blokker ) eller bygg på noen andres byggverk uten lov, og når vi kommer til veier etc. så bygg helst i samme stil som veien sluttet i for å opprettholde en viss kvalitet på serveren.

 

Antar at TJ og Borbra kanskje har sagt dette selv, men jeg vil bare minne på alle nye brukere nå som Både "old town", "Utopia" og et par andre plasser har fått nokså tett-bygde strøk.

 

ellers vil jeg også komme med en meldig ifra "Zined" som bygger på et digert slott ved siden av Utopia ( i motsatt rettning av akropolis ) at dere kan bygge byggninger som passer i en middelalder setting, han har bygd et hus for å vise max høyde, men er det noe mer ta kontakt med Zined eller meg ( Dracoknight ingame )

 

Ellers, kos dere med norges beste minecraft server

 

Takk for deres oppmerksomhet

 

Dracoknight - Hardwork.no Morderator

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+8974354

Hei!

 

Lurer på om jeg kan få tilgang til serveren

 

Har forsåvidt ingen planer om å bygge noe(Enda ;) ), men kan være behjelpelig hvis det er noe som trengs hjelp til :)

 

Reglene er godtatt og forstått.

 

IGN: Siemn

 

Edit: Jeg vil bygge Holmenkollen! Den nye, men kanskje den gamle også :dribble:

Endret av Slettet+8974354
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...